om underholdning · Tvserier

Criminal Minds:Suspect Behavior

Her om dagen så jeg en tvreklame/teaser på en ny tvserie,en spin-off serie av «Criminal Minds«. Criminal Minds :Suspect Behavior kommer på TVNORGE,men det står ikke når. Nysjerrig på serien lastet jeg ned Pilot episoden på tvserien for å se hvordan denne spin-offen var. Som regel kan de aldri helt måle seg opp mot originalen eller «parents tvseries».  Dette laget jobber også med å etterforske saker som er av den sorten hvor den mistenkte(unsub) må vurderes,og laget må «tenke» som den kriminelle for å finne ham/hun.

Men hvis jeg forstod det riktig jobbet dette laget utenfor selve BAU enten, Behavior Analyse Unit(tror det er det står for),og rapporterer til FBI direktøren bare.

Denne tvserien/spin-offen fikk sin start i en episode av «Criminal Minds» (episode 18 av sesong 5) hvor begge lagene møttes for å samarbeide i en vanskelig sak. Har ikke sett den episoden,men lest om den.

Promo under/Fra youtube(spilles den ikke av,klikk her!)

Forrest Whitaker spiller Special Agent Sam Cooper som er  lederen for  denne gruppen ,eneste som man kjenner igjen fra den originale serien er «Penelope Garcia« som søker opp og finner ting på nettet/databasene.

 

Kan vel ikke si noe særlig om serien etter bare 1 episode,men merker at kanskje litt av lagdynamikken er ikke helt der. Er så vant til teamet i «Criminal Minds«,og det virker bare litt merkelig i førsten. Spin-offen her er kanskje ikke den aller beste,men den har de grunnleggende elementene til Criminal Minds. Noe som gjør meg litt nysjerrig etter å se hvordan denne er.

 

Hvis jeg skal gi denne (foreløpig) noe terning kast ville det være 3/6. Men skal nok se et par episoder til for å få et bedre bilde av serien.

Skal du se på denne når den kommer på tvskjermen?

Les mer om serien her!

Alle bildene er tatt med funksjonen «snapshot»  i VLC mediaspiller.

12 kommentarer om “Criminal Minds:Suspect Behavior

  1. Jeg er ikke så glad i spinn off serier, det er sjelden de blir bra…
    Gnomeo og Julie var grei nok, nå har jeg sett den. Men det er mange andre tegnefilmer som etter min mening er mye bedre. Filmen er grei og søt nok, men morsomme poeng innimellom, men det ble for langt imellom hver for min del…

    1. Enkelte spin-off er ganske brae,og noen failer. Denne her vet jeg ikke om hvilken vei den faller. Foreløpig så er den helt grei:)
      Kanskje en film som jeg ser på dvd,vi får se. Tror ikke noen av venninnene mine er noe særlig glad i sånne filmer:) hehe.

  2. Jeg har tenkt til å se den for er litt nysgjerrig på den, men også veldig skeptisk. Criminal minds er jo en veldig bra serie. Så om denne er noe lignende så bør den være ganske bra for at jeg velger den istedet for originalen på en søndagskveld.

  3. Cooolt! Denne skal jeg nok følge med på, men jeg kan ikke helt se for meg CM uten Dr. Reid. 😛 Kanskje blir det allikevel bra underholdning med F.Whitaker på laget. Gleder meg bittelitt. 😀

  4. Jeg hørte om at det skulle bli et helt nyt team (uten om Garcia), håper ikke at det blir mye forandring en at de har nyt team… Veldig synd at ikke Criminal minds fikk gå som det gjorde…

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

