Bloggroll/Blogganbefalinger

Ukens blogg#10

Vanligvis så pleier jeg å poste disse innleggene fredager,men nok igjen så prøver jeg å ha litt mellomrom  mellom hvert innlegg.Ukens blogg er noe jeg foreløpig velger ut selv fra «egen lomme»,men skal etterhvert åpne for flere tips.

Denne gangen vil jeg gjerne dra frem min lillesøsters blogg.

Kanskje helt objektiv når det er snakk om min søsters blogg,men jeg liker å titte innom hennes blogg og synes hun skriver reflekterte og gjennom tenkte innlegg. Disse blir blandet med hennes hverdag og andre innlegg. Så bloggen hennes er nok for alle og enhver.Hun har også faste spalter,og en av de er «Bloggportrett», så hvis du trenger noen tips til nye blogger å lese kan du titte innom der.

Hvis du ikke har vært innom hennes blogg,anbefaler jeg en tur innom!

Klikk her for å komme til hennes blogg!

Trenger du flere bloggtips eller blogger til å lese kan du trykke her!

17 thoughts on “Ukens blogg#10

  1. Sv; Ja, det er rett og slett perfekt! 🙂

    // Er noen filmer jeg vil kanskje se på, men tror ikke det er noen jeg absolutt må for tiden.

    // Haha, ja da får vi prøve å få til det, så snart snøen er borte, og det er noenlunde varmt i alle fall 🙂

    1. //samme her, har ikke fått sjekke noe særlig på oversikten over hva slags filmer som går.
      Vi får se ann det når vi nærmer oss helgen,se hvilken filmer som er aktuelle:)

    1. =) Så bra! Vet at hun liker bloggen din godt=)
      //ja,jeg vet. skal prøve å se ann priser og sånn. Kanskje spare opp så jeg får kjøpt i iløpet av året eller neste år.. 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

