om min hverdag · På godt & Vondt...

Svar på den første spørsmålrunden!

For et par dager siden satt jeg i gang min aller første spørsmålsrunde her på denne bloggen,har fått inn et par spørsmål,og under får dere svarene på de.

(c) Hanne L.J

 

Anette:

  • Hva er du utdannet som/hva jobber du med? Jeg studerer på Universitetet i Oslo og tar en bachelor i “Antikk kultur og klassisk språk” med fokus på Arkeologi(klassisk). Foreløpig ligger jeg 1 år bak skjema,og blir ferdig vår 2012(like før “verden går under“).
  • Hva er din største drøm? Vanskelig spørsmål som kommer i min vei,hehe. Største drømmen er vel at jeg finner jobben jeg trives med, finner den «rette» livet og har det bra.
  • Hva er favorittboka di? Har utrolig mange favorittbøker,men Regine Stokkes bok satte spor i meg. Den er en bok jeg anbefaler alle å lese.
  • Favorittfilm? Nok igjen,er mange. Men filmen over alle andre er Titanic.

Marthe:

Hva motiverer deg til å blogge ?Jeg begynte å blogge for over 3 år siden snart,og der og da blogget jeg kun for min del, jeg var ny «gamet». Men etterhvert begynte jeg å blogge for mine venner og familie,og lite visste jeg at blogging skulle bli en stor del av min hverdag. Jeg synes det er utrolig koselig å få respons på ting jeg skriver,få meninger og synspunkter. Vite at det er noen som er interessert å titte innom min blogg,lese om min hverdag er koselig.  Motiverende er å få kommentarer,men det er ikke det som kun står i hodet mitt .

//weheartit.com

Luisa:

 

  • Hva slags musikk liker du? Jeg er en ganske altetende person når det kommer til musikk, jeg liker alt fra Lady Gaga til Led Zeppelin,og Bon Jovi til Rihanna. De som har spotify kan titte innom min profil her!
  • Hva er det beste med å blogge? Beste med blogging er å få koselig kommentarer,og vite at tar turen innom bloggen din. Vet det høres merkelig ut,men jeg setter pris på all besøk og kommentarer. Leserne er jo en del av motivasjonen min til å blogge.
  • Har du noen favorittblogg(er)? Har en del faste og en del favoritter jeg må innom, jeg har en liste her for de som er nysjerrige, har ikke plass til å ramse opp alle. Men må innom lillesmurf.no,hverdagseventyrer,min venninnes blogg Nina M,min søsters blogg , Cogito ergo sum og Amygdala bl.a. +++
  • En bok du har lest, som andre bør lese? Regine Stokkes bok og Lovely Bones av Alice Sebold.
Lady Gaga<3

Nina M:

 

  • Hva er din favoritt farge? Min favoritt farge er Blå.
  • Hva vil du bli når du blir stor? Gjennom barndomsårene har jeg ønsket å bli mange ting,men arkeolog er det som står meg nærmest. Jeg elsker alt som har med historie og kultur,og det å kunne ta et dypdykk i fortiden er spennende. Men foreløpig er jeg pr dagsdato litt usikker om hvilken retning jeg skal ta i studiene.
  • Har du alltid bodd i Gjerdrum? Jupp,har alltid bodd i Gjerdrum.
  • Tja…og hvilken film er den siste du så? Siste filmen jeg så var «Dear John», utrolig søt og romantisk film,ville hatt en annerledes slutt endog.

 

//@weheartit.com
//@Weheartit.com (Dear John)

Hvis dere lurer på noe mer kan dere godt spørre meg på min formspring.me konto her!

 


8 thoughts on “Svar på den første spørsmålrunden!

  1. Tilbaketråkk: Q & A |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

