om min hverdag · om nyheter

Kjempebølger skyller inn over Japan etter massivt jordskjelv – VG Nett om Jordskjelv i Japan

Kjempebølger skyller inn over Japan etter massivt jordskjelv – VG Nett om Jordskjelv i Japan.

Huff,nyheten møtte meg når jeg leste VG nå nettopp.Utrolig synd at jordskjelv rammer generelt,men tsunami. Tenker tilbake for et par år siden når den store tsunamien rammet …nå husker jeg ikke helt hvilkt land.*jerneteppe*Noen som vet?

Bare se hvor ødeleggende tsunamien er på videoen i artikkelen som er linket til.

Mine tanker går til de som er rammet og har mistet sine kjære.

 

 

 

Bilde hentet fra artikkelen som er linket til innledningsvis…

 


16 thoughts on “Kjempebølger skyller inn over Japan etter massivt jordskjelv – VG Nett om Jordskjelv i Japan

    1. Blir satt ut også,selvom man ikke kjenner noen som er der. så tenker man på de som er omkommet eller savnet. det står på nyhetene akkurat nå at 88000 fryktes omkommet.:(

  1. SV: måtte jo nesten det. billettene for et6 ble kunne kjøpes på et5 så da slo vi til :d gleder meg super masse allerde. kellan lutz er en av gjestene så mange av billettene er solgt allerede. han er visst veldig populær på disse treffene. det er jo ikke før i oktober da, 21 – 23 oktober, så du har god tid på deg 🙂

  2. Det er kjempefælt. Jeg har sittet klistret til TVen i hele dag. Har mange venner og bekjente i Japan, og det var ikke gøy å ikke vite hvordan det gikk med dem. Takk gud for Facebook/Twitter.

    1. huff,skjønner man er bekymret da:) Facebook og twitter har nok blitt brukt flittig nå. foreløpig sier de på nyhetene at ingen nordmenn er rammet.eller de har ikke fått noe beskjed.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

