Balsam for ørene · om musikk

Ukens sang #10

En litt forsinket ukens sang her,men bedre sent enn aldri sier jeg. Denne ukene har jeg hørt mest på «The Funeral» av Band of Horses.  Jeg linker bare til Youtube siden ettersom det ikke alltid går ann å spille av her på bloggen,eller kanskje uten for Youtube. Hvis du har spotify kan du trøkke her og høre på den!

Har ikke sjekket noe særlig mer ut av bandet,men kom gjerne med tips hvis du vet om et bra sanger fra de.Eller om du har andre musikk tips.

Har fått orden på min kjære spotify konto,og hvis du har en spille liste du vil dele med meg eller sang kan du gjerne dele den med meg i kommentarfeltet!

Klikk på bildet for å høre på mine favoritter. Merk listen er litt gammel ettersom jeg prøvde spotify for 2 år siden.

12 kommentarer om “Ukens sang #10

  1. hei nina:)
    tusen takk for fine kommentarer mens jeg har vært borte fra bloggen min. kjempe snillt av deg. ville bare si ifra at jeg er tilbake 😀

  2. ja 😀 det kommer flere eternal twilight 😀 neste treff er i oktober. 21- 23 oktober for å være nøyaktig. har allerede skaffet meg billett og booket hotellrom. er superspent allerede. skal love deg det er verdt det. du burde absolutt dra, helt klart 🙂

    har ikke lest så mye jeg heller om dagen. jeg sliter voldsomt med konsentrasjonen min om dagen pga depresjonen 😛 så lese er vanskelig. når det gjelder hvordan det går så er det et spørsmål jeg ikke helt greier å svare på. det går fremover da, men jeg vil ikke si at jeg har det bra eller noe. litt redd for å jinxe det;)

    1. hehe,kan tenke meg at du hadde allerede bestilt det:) skal se ann om jeg får tid til det, nærmer seg slutten på bachelorgraden min og da blir det himla mye å gjøre.

      Skjønner at det spm er ikke det letteste å svare på,men det viktigste er at det går rett vei. Fokuser på det=)
      Ta vare på deg selv,slapp av og ta det rolig fremover:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

