Inspirasjon og tips · om min hverdag · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

Rise and Shine again…..

Hadde skrevet et langt innlegg før den geniale Mozilla kræsjet. Innlegget lagret seg ikke heller,men what the heck.Får vel prøve igjen.

Idag er ting litt mye bedre etter nokså sutrerte innlegg som jeg postet i går, man har enkelte dager hvor ting går opp og ned og i går var det en av de dagene.

Men idag våknet jeg med et smil om munnen,og lot ikke «sippe» innlegg plage meg,det var noe som jeg måtte få ut og etter det gikk det greit.

Men i nattens mørke kom det en tanke til,og jeg blir ikke noe yngre med årene så nå har jeg tenkt å prøve sjansen med nettdatingen. For de som kjenner meg er jeg ganske sjenert,og jeg er ikke den som joiner folk ut på byen og ikke minst ta iniativet til å sjekke opp fyrer.  Dette er heller ikke noe jeg vanligvis deler på bloggen,men etter i natt fikk jeg lyst å ta sjansen. Skjer ikke noe hvis jeg ikke gjør noe med det,jeg kan ikke heller sitte å vente på at en fyr faller i fanget på meg.

Det hadde jo spart meg mye tid da,men sånt skjer ikke i virkeligheten. Heller ikke min virkelighet. Etter at en god venninne har funnet lykken med nettdatingen(husker ikke hvilken nettdatingen side akkurat nå),så har det inspirert meg til å prøve å finne lykken. Alle fortjener å ha noen,og hvis nettdating kan funke på en som kanskje er sjenert,og ikke de «normale» måtene som «sjekke-folk-opp-på-byen» metoden osv,funker. Så vil jeg prøve meg på det!

Linket

Opp gjennom årene har jeg hatt flere sjanser,men har ikke gått videre på det.Ellers så har jeg feiltolket «signaler» og misforstått.  Kjærlighet og følelser,og signaler er ikke lette å tolke.

Hadde jo vært fint å finne noen på den «vanlige» måten,men jeg kjenner meg best selv nok til å  vite at jeg vil aldri tørr å ta sjansen. Selvtillitten er ikke alltid på topp,og snakketøyet er ikke så på topp når jeg først skravler med en fyr.

//weheartit.com

Men foreløpig er jeg fornøyd med å være «free as a bird»; men må smøre meg tålmodighet. Den «rette» kommer nok,men skader ikke å starte å lete også.  Har lenge sluttet å «føre liste»,liste over «drømme mannen». Man kommer ikke noe vei hvis man skal ha en sjekk liste. Noe er jo fint å ha felles, men jeg har ikke noe særlig «punkter» som han må ha for å være den «perfekte».

//weheartit.com

Andre tingen jeg tenkte på i natt var å begynne å tumblr, det er blogging i miniformat og tenkte å legge ut bilder,dikt og quotes osv. Kan jo gjøre det her,men har blitt litt inspirert av andre bloggers tumbr, det er jo fin måte å vise frem bildene sine. Men foreløpig er det noe jeg funderer på.

Men det jeg lurte på er om dere lesere visste om noen nettsteder som er bra på nettdating?og kanskje ikke koster så mye.Foreløpig har jeg ikke råd til noe membership som man må betale for å få fullt utbytte.

Skal holde dere oppdatert underveis hvis det er noe dere kjære lesere er interessert i.

//linket

psst: har forresten en spørsmålsrunde gående,og holder den oppe til midnatt i morgen.Så får dere et fint svarinnlegg på lørdagen!Klikk her for å spørre i vei!

17 thoughts on “Rise and Shine again…..

  1. Go for it! Nettdating, altså!

    Jeg kjenner meg veldig igjen i hva du skriver her. Er heller ikke noen storsjekker-på-byen-type. Så jeg fant gubben min på nett. Tror det var SprayDate. Det er så lenge siden at det er vel nedlagt nå hehe. Men; Det funker! 😀

    En komplett liste over hvordan drømmemannen skal være, er kanskje greit å droppe. MEN: Noen punkter er greit å ha uansett. De fleste nettstedene har jo en søkefunksjon. Og da er det greit å luke bort de man ikke er interessert i «uansett».
    (Jeg har f.eks. en noe sær ting, der mannfolka må ha en viss høyde. haha. Ja, veldig «shallow», men det er nå bare sånn. Så jeg søkte kun etter mannfolk over 185cm hehe. Og jeg fant en som var 195! Yay! haha)

    Lykke til!

    1. Takker=) Skal go for it, har lenge gått å fundert på dette. Men nå skal jeg gjøre det.
      Så koselig å høre, har hørt mye positiv og kjenner flere som har funnet lykken over nett.

      Har noen punkter,men skal ikke være fullstendig kresen det skal jeg huske på:)

    1. Ja, er glad for at det er noe som ikke vedvarende,hender disse dagene kommer.Men som oftest går de over=)
      Er spent med nettdatingen,må jo starte et sted:)Har opprettet en profil på match.com og greier:D

  2. kanskje nettdatingen er en god start for deg, nina. jeg vet hvordan du er og jeg vet godt at du er sjenert på den fronten der. 🙂 Men husk også at det finnes mange rare folk over nettet! men match.com er kanskje en av de litt mer seriøse sidene 🙂
    lykke til, søstern ❤

    1. takk<3Ja, får håpe det gir resultater eller er en start. Det er jo mange merkelig folk de ute,men man må bare sile de ut. Match.com er litt mer seriøst ettersom profilen din blir lest gjennom av de som jobber der og godkjent. 🙂

  3. Så spennende! 🙂 Er overhodet ingen skam å sjekke over nett – Seb og jeg traff jo hverandre over Nettby, som sagt 😉 Den siden er jo lagt ned nå, og jeg brukte den jo ikke først og fremst som et sjekkested, men så skjedde det bare. Som du sier er det lurt å være åpen, og ikke gå blindt etter denne «sjekklista». Da finner man ingen – garantert 🙂 Jeg vet ikke om andre gratis-sider, bare Match.com som jeg vet mange har funnet lykken igjennom. Men det er kanskje litt dyrt? Lykke til, uansett ❤ Jeg vet du en vakker dag finner en kjempeflott fyr – en kjempeflott jente gjør alltid det 🙂

    1. Takk Elisabeth, koselig sagt av deg<3
      Ja, det er spennende. Har lenge fundert og lurt på det,og har hørt flere suksess historier som har fått meg til vurdere dette. Deriblant deg og sebastians historie=) En venninne av meg prøvde nettdating for et par mnd,og har nå en kjæreste som passer perfekt for henne. 🙂 Match.com er gratis,men hvis du vil ha flere fordeler må du betale litt. men ikke dyre dommer tror jeg.

  4. Tilbaketråkk: Uken som var # 11 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

