om min hverdag · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

Emotional Rollercoaster

Sometimes it feels like i’m on a emotional rollercoaster, but I Just forget it’s life.

linket

Det begynner å bli nokså sent,glad jeg ikke har noe forelesninger senere idag. Har lese dag(torsdag)så jeg får prøve å få gjort noe fornuftig før dagen er omme.

I går fikk jeg lest en del pensum,og fått sett en del på Bones. Vil ikke si dagen var fullstendig produktiv,men sånn er det noen ganger.

Vet ikke helt hva det er men til tider føler meg moody, vet ikke helt hva passende norske ordet er. Som regel når «tante rød» er på besøk så mine følelser forsterket,jeg føler meg overrøst med alle følelser og inntrykk. Det gjør ikke noe bedre at de kommer på natten,da jeg er «følelses»messig alene, hørtes ganske merkelig ut det. Men kanskje det er noe med været,årstiden eller noe. Hvem vet,akkurat nå føler jeg får å åpne kranen og slippe det ut. Men jeg vet ikke helt hvorfor jeg føler for det.

Følelser og fornuft er noe merkelig saker til tider hvis man kan kalle de «saker».  De samarbeider ikke alltid..

Pleier vanligvis ikke å skrible ned sånne ting her,men følte for å dele det med mine lesere.

Nå tror jeg senga kaller,og jeg tror jeg bør avslutte før jeg skriver mer usammehengende.

Torsdag,en ny dag kaller.

Natta! Ønsker alle en fin dag!

//linket

 

ps: Har en spørsmålsrunde gående,og hvis det er noe du vil spørre meg om,kan du klikke her!

12 kommentarer om “Emotional Rollercoaster

  1. Sv: The Funeral har jeg ikke hørt, men den skal finnes på Spotify så snart jeg kommer hjem 🙂

    «Emotional rollercoaster» er et uttrykk jeg kjenner meg veldig igjen i! har brukt det mye i mitt stille sinn oppigjennom 🙂

    1. Anbefaler det,kjempe fin sang. har ikke hørt noe annet fra gruppen Band of Horses ennå,men skal sjekke de ut på spotify:)

      Ja, hender vi er gjennom «emontional rollercoaster» til tider.

    1. Det er sant det Malin, det er noe de fleste er gjennom. Har heldigvis ikke noe sånt hver dag,men hender de dagene kommer snikende på.
      Blir nok bedre når det nærmer seg våren:)

  2. Kjære Nina. Jeg synes det er så flott at du tør å dele de vonde dagene med oss lesere, også 🙂 For egen del så synes jeg ihvertfall at jeg får et mye nærere forhold til deg som blogger, når du tør å sette ord på det vanskelige, også. Ikke bare «be happy». For livet er ikke bare glede. Det er sorg, frustrasjon, overraskelser og som du skriver – en skikkelig berg- og dalbane. Det er fylt av kontraster, og slik skal det være. Jeg føler meg litt moody for tiden selv, jeg. Det gjør mange andre jeg kjenner, også, uten at de heller vet hvorfor. Det er nok en blanding av så mye. Årstiden spiller nok mye inn, men så er det som sagt også en del av livet. Vi blir utsatt for mange prøvelser og utfordringer iløpet av vår tid på denne jorden. Men gjennom dem blir vi stadig sterkere som menneske 🙂 god «bedring» 🙂

    1. Så bra å høre det elisabeth, føler at jeg må få luftet meg litt og dele mine tanker & følelser med noen.Bloggen har blitt en del av meg,og føler at leserne fortjener å se litt andre sider. Det er som du skriver ovenfor, at livet er fylt med oppturer og nedturer,og kontraser deriblant. Tror det er også årstiden,er innom blogger til folk som er litt moody,og påvirket av det.
      Det går bra nå,men akkurat der og da følte jeg meg litt frustrert,alene og på gråten. alt presset seg litt på,og følte jeg trengte å lufte følelsene mine:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

