Bloggportrett 2011

Bloggportrett 2011 #17

Bloggportrett nr 17 står på tur,og denne gangen er det en blogg som handler om mote som jeg presenterer. Things that inspire skrives av en koselig 14 åring,som legger ut mange bilde serier med hva som er in i moteverden. Les mer om bloggen og ikke minst bloggeren selv rett under!

Linket til blogg...

Navn: Sunniva

Alder: 14, snart 15

Sivilstatus: singel

Skole/jobb: fortsatt på skole…

Hobby/Interesser: trening, mote/skjønnhet og blogging

Bloggadresse/hjemmeside: http://thingsthatinspire.blogg.no

Antall unike lesere pr dag(ca.) : rundt 20-30

Hvor lenge har du blogget?
Den bloggen jeg har nå, lagde jeg for litt over en måned siden, men jeg har blogget siden sommerer 09

 

Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg hadde veldig masse fritid(ikke nå lenger..) også har jeg alltid elsket å skrive. Dessuten tenkte jeg det ville være gøy å prøve noe nytt, også ble jeg bitt av basillen jeg også.

 

Hva handler bloggen din om(hvilken type blogg: personlig,mote,foto osv)?
Den handler stort sett om mote og trender, men akkurat nå har jeg en spørsmålrunde så leserene kan bli bedre kjent med meg.

Bloggnavnet, hvordan kom du fram til det?Hvis du skulle endret det til noe annet pr dags dato,hva ville du kalt bloggen din?
Jeg ville ha et navn som ikke hadde noe med mitt navn å gjøre og da jeg en dag satt og så på bilder på We heart it, dukket det navnet opp. Da var jeg rask ved å starte denne bloggen! Jeg er veldig fornøyd med navnet, så jeg har ikke lyst til å endre det, men hadde jeg allikevel vært nødt, må det ha blitt Living in a fairytale.

 

Har du noen blogger du må inn hverdag?
Jeg har en laang liste med blogger jeg følger på bloglovin` og jeg vil jo helst få lest alle de hver dag, men om jeg ikke har tid så har jeg ikke tid, og det er egentlig helt greit.

 

Hvis du kunne komme med 3 tips til nye bloggere, hvilke ville du komme med?
Før det første er det alt for mange som kommenterer «Jeg har en helt ny blogg, komme innom å kommentere? <3». Det skaffer ikke varige lesere. Ha også minst mulig skrivefeil og smileys i innleggene dine. Et fint og ryddig design er også veldig viktig på en blogg.

Har du noen livsmotto eller leveregler?
When nothing goes right- go left. Jeg liker det så utrolig godt, fant det da jeg lette etter bakgrunn på iPhonen til mamma, faktisk.

 

Beskriv deg selv med 3 ord?
Sta, rotete og lattermild.

Hvilke filmer er favorittene dine?Hvorfor?
Dear John, Remember me, The last song, Titanic, Bienes hemmelige liv++ Det har kanskje noe med hvem jeg så filmene med, men også skuespillerene har en stor rolle om liker filmen eller ikke.

 

Har noe noen favoritt tvserier som du aboslutt må få med deg?
Top model, Grey`s anatomy/Frustrete fruer og Gossip girl.

 

Dine topp 3 sanger som du hører på for tiden
Wild horses– Natasha Bedingfield, Set the fire to the third bar– Snow Patrol, Long distance– Brandy (også Stole- Kelly Rowland som jeg egentlig ikke hører på men som surrer rundt i hodet mitt hele tiden).

 

Hvis du skulle reise til hvilket som helst sted i verden,hvor ville du ha reist henn da?
Koh Samui i Thailand. Var det for 10 år siden og husker bare at det var helt fantastisk. Ellers ville jeg dratt til New York, men der ville jeg heller dratt på sommeren:-))

 

Hvis jeg ser i din bokhylle finner jeg …
Stort sett alle sjangre. Mange bøker av Cecilia Samartin og endel krim. Er også veldig glad i Harry Potter og triste bøker.

Hvor ser du deg selv om 10 år?
En stor jobb i motebransjen, helst bor jeg i NY eller London, har en mann og kanskje et barn?

Takk til Sunniva/Things That Inspire for at hun ville være med på bloggportrett intervjuet her på min kjære blogg.

Har du også lyst å være med på bloggportret 2011 her på min blogg,kan du trykke her og lese mer om det!

 

Alle bildene i innlegget tilhører Sunniva,og er linket til hennes blogg..

12 thoughts on “Bloggportrett 2011 #17

  1. Sv; USA burde alltid være drømmen! Det er jo et land man nesten bare er nødt til å besøke, om det så er bare en liten by i det store landet 🙂

    // Synes det er sånn hver dag jeg da, hver dag jeg er hjemme og kjeder meg, men jeg greier nesten ikke å få meg til å gjøre noen annet heller. En ond sirkel er det :p

    // Det blir nok svart, mest sannsynlig. Eller grå. Eller begge deler :p

    // Haha, det virket jo ut som du leste det mens du hadde undervisning :p

    1. Vi får ta en roadtrip til USA da,etter at jeg vinner i Lotto. hehe.

      // Det er en ond sirkel,kjenner meg igjen der. selvom jeg har pensum/lekser,føler det er i samme og litt «kjedelig». vet jo at pensum/skole er ikke det aller mest spennende.

      //ja,kanskje jeg gav inntrykk av det. nej, tror ikke læreren hadde godtatt det,forelesnings salen er ikke den aller største heller.

  2. SV: Hehe skjønner den 🙂 Jeg kobler bare pcen til tv`en (Seb har kjøpt sånn ledning som fikser det :)) også får jeg sett det der, så det er jeg veldig fornøyd med 😀 blir bedre å følge med. Men skjønner at du mener du heller vil følge det norske sendeskjema for serien 🙂

    Vi var heldige med NCIS – moren til Seb var hos familie i Skottland, og kjøpte den med for oss for bare 700 kr. Ikke verst for 6 hele sesonger, synes jeg 🙂 Du kan jo se inne på Amazone.com – der er den billigere nå, også 🙂 La ved en link under:

    http://www.amazon.co.uk/NCIS-Criminal-Investigative-Service-Complete/dp/B0036QV8LA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1299693559&sr=8-1

    Supert vettu 🙂 Da venter jeg spent hehe. Den er jo så lekker 🙂

    1. Prøver å få ordnet det,men de pcene vi har hjemme nå har ikke sånn HDMI inngang. Men er visst en annen måte man kan koble til,hvis man har sånn ledning til prosjektor,så kan man koble det til. tror jeg ..

      Takk for tips,skal sjekke ut det. Er jo rimlig for 6 sesonger . wow=) men hvordan er det på amazon,er det sånn at man betaler via visa,eller må man betale med sjekk. tror jeg prøvde å bestille noe fra der,så bablet de noe om sjekk eller noe. men gadd ikke kjøpe noe da. men fullt mulig det er noe jeg har misforstått.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

