om min hverdag · På godt & Vondt...

Ask me anything……

Lenge har jeg fundert om jeg skal kjøre i gang med såkalt «spørrerunde» eller «Spørsmålsrunde». Hadde det på mine gamle blogg,men tenkte at det hadde vært mer koseligere og ikke minst enklere å samle alle spørsmålene her,og så slipper dere å fly frem og tilbake mellom denne bloggen og den gamle.

Så da starter vi med rene ark,og kjører igang med spørsmålsrunder. Jeg starter den idag og ser ann hvor mye spørsmål som kommer inn. Holder det vel denne runden oppe til tja…skal vi se fredagen.

Dere kan jo lese litt mer om meg under menyknappen «om bloggeren/om Nina»..

 

linket

 

Er det noe du lurer på? Nå har du sjansen,spørr i vei!

11 thoughts on “Ask me anything……

  1. Hmm, ja hva er det jeg lurer på da… :p

    Hva er din favoritt farge?
    Hva vil du bli når du blir stor?
    Har du alltid bodd i Gjerdrum?

    Tja…og hvilken film er den siste du så?

    Sv; Trodde du hadde smakt på den før jeg, trodde alle jeg kjente hadde smakt den, haha :p

    // Det hadde jeg absolutt ikke sagt nei til! Og jeg er flink til å spille Lotto, så vi får bare krysse fingrene :p

    // Ja, det gjør nok kanskje ikke hverdagen våres noe spesielt mer spennende. Kanskje vi burde finne på noe artig en gang, bowling eller noe :p Eller kanskje bare vi burde komme oss på kino snart igjen 😉

    1. takk for spm, skal svare på de etter jeg har samlet opp litt mer:P

      //
      hmm.kanskje jeg har smakt på den sjokoladen før.. fullt mulig det:) husker jeg har smakt noe hos deg en gang.

      Sier ikke neitakk til bowling eller kino nærmeste fremtid, neste uke får jeg penger igjen. kanskje en kinotur?

  2. Tilbaketråkk: Emotional Rollercoaster |
  3. Nå kan det hende jeg spør om noe jeg kunne lest meg til, men jeg spør likevel:
    Hva er du utdannet som/hva jobber du med?
    Hva er sin største drøm?
    Hva er favorittboka di?
    Favorittfilm?

    🙂

  4. Tilbaketråkk: Vi som vandrer |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

