om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

Waking up in morning feeling…

 

//linket

Idag var det en av de morgene hvor alt tilsa at man bør holde seg i senga.  Hjernen hadde bestemt seg for at den ville få sitt daglig føde at latin,men det ville ikke kroppen. Natten føyk av gårde med tanker,kløing på psoriassisen(utslettet mitt),og få masse sår etter min geniale «pirke i såret trang» og ikke få sove. Våkne klokken 07:00 etter å sovet 2 timer, og så får å sitte 1t 45 min med latin var ikke noe jeg ønsket.

Bare føler meg litt sliten for tiden,både «sinn og kropp»,og føler som «alt er galt»modus,og ja.. litt sånt. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Føler mest for å ligge i senga,og ikke våknet opp å møte dagen, heldigvis gjelder det ikke alle dager.

 

//linket

Men skal ikke henge med «nebbet»; lekser skal gjøres . Spotify skal settes på og musikk skal nytes. For de som har spotify kan sjekke ut min profil der,er ikke sikker helt hvordan det hele funker,men jeg sender dere HER!

Kanskje Miley(bilde ovenfor) vil være med å lese pensum,hun er ganske flink på å ta pauser på mine vegne ved å legge seg oppå bøkene mine.

Måtte bare slenge med dette bilde,synes det var fint.. (linket)

Den internasjonale kvinnedagen er i dag også,og jeg ønsker alle kvinner en fin dag!Gratulere!

 

 

8 thoughts on “Waking up in morning feeling…

  1. Har det sånn jeg også, det suger rett og slett. Men jeg har i alle fall bare en jobb innimellom å dra til, en jobb som jeg ikke må ta med hjem. Er jo litt verre å studere. Men får håpe det går bedre bare det blir vår og sol 🙂

    Sv; Haha, det er en farge jeg vet jeg ikke skal ha! :p

    // Ja, de liker seg godt i sola 🙂 Haha, får håpe de blir bffs snart da!

    // Da blir det litt vanskeligere, men tror det går hvis pcen har sånn aeg utgang eller hva det nå enn er…

    // Fy fy, skal da vel ikke lese TB i timen! :p Ja, vet det fins små noveller, men har aldri giddet å skjekke de ut. Kanskje jeg får gjøre det..

    1. Er heldigvis ikke sånn hver dag,men det er enkelte dager hvor det er vanskelig å stå opp.venter på våren,kanskje det blir lettere:)

      // har du bestemt deg hvilken farge du skal ha da:P?
      // Jeg tror det finnes en måte til,sånn annen type ledning som kobler til prosjektorer. tven vi har hjemme nå har sånn utgang.
      //leste ikke TB i timen da,men når vi hadde matpause.:P hehe

  2. Slitsomt med sånne dager, regner med vi alle har dem innimellom 🙂 Selv våknet jeg rundt firetiden og var klissvåt av svette (!). Sov litt dårlig etter det, hadde ikke mye lyst til å stå opp da klokka ringte i sju-tida 😉 Men har vi sånne dager nå og da, blir vi vel flinkere til å sette pris på de dagene vi er skikkelig opplagte, tror nå jeg 🙂

    1. Ja, det er slitsomt med de dagene.men er heldigvis ikke hverdag. Det hørtes ikke noe særlig å våkne opp klissvåt av svette. Håper du får sovnet godt i natt.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

