om min hverdag

The perfect weekend

fint vær har det vært i helgen….

Denne lang helgen har gått fort for min del,og det føles som torsdagen nettopp var blitt ferdig. Har ikke fått skrevet min normale «Uken som var» innlegg,hvor jeg oppsummerer hvordan uken min var. Men følte min uke 9 egentlig ikke var noe særlig å skrive om annet enn at den gikk i skole,og småforandringer på bloggen. En ganske vanlig skole uke egentlig.

Hvis man zoomer tilbake til denne helgen som nettopp er over når jeg skriver dette, så har det vært en ganske fin helg. Har fått unnagjort en del pensum, ikke så mye latin som jeg hadde håpet på.Men gjort mandagens lekser,og så har jeg lest en god del i andre faget jeg har. Må prøver å få lest litt i det også.


Denne helgen har jeg sett på film,og denne gangen var den filmen «Dear John» jeg så med Marita og en venninne av henne. Skal få somlet meg til å skrive om filmen, men kort fortalt er det en normal romantisk film med en litt brå slutt synes jeg.

Lørdagen var preget at Therese Johaug og Marit Bjørgen vant henholdsvis gull og sølv.  Lørdagen kom også  «Vampire Diaries Box set» av L.J Smith i posten fra Capris.no.  Så nå har jeg de fire første bøkene i bokserien som tvserien (med samme navn) er basert på (Vampire Diaries).

Denne helgen hadde vi også en overnattingsgjest på fire bein, nemlig Solan(hund), og det var noe Miley(øverste bilde) ikke var noe særlig glad i,ettersom hun ikke har noe særlig god forhold til hunder. Men heldigvis har disse to møtt hverandre en god del ganger nå,så de greier å være i samme rom uten å gå berserk. Men Miley gikk på tåhev hele helgen,ikke at Solan er slem mot katter,han bryr seg ikke om de. Men Miley hun er redd for hunder,og synes det er helt greit hvis de ligger helt stille. Så derfor listet hun seg rundt omkring i leiligheten.

 

Søndagen gikk med på å se delvis på 5mila hvor Petter Northug vant!  Ellers så satt jeg å leste mye pensum før kvelden kom,og jeg måtte få med meg den nyeste Supernatural episoden.

Hvordan var din helg?Gjort noe spennende?

9 thoughts on “The perfect weekend

  1. Så utrolig kjekk helg du har hatt. Den dear John filmen skal jeg også få sett en eller annen gang… Har den liggende. Selv har jeg hatt en buzie, men veldig morsom helg 😀 Ble litt fest og morro!

  2. åh, Dear John er såååå trist! Vi gråt som fy da vi så den!!
    jeg gleder meg til å høre hva du synes om bøkene! ;p
    x

    1. Ja,gråt en del vi jentene som så på. .=) vil gjerne hatt litt mer en den slutten,var litte gran åpen. men regner med at de fant tonen igjen.værtfall hvis jeg skulle forsettet med filmen<3

      Er spent på bøkene også, har lyst å bli ferdig med trueblood bokserien,så jeg kan lese vampire diaries bøkene=D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

