om underholdning · Tvserier

Frustrerte Fruer blandet med NCIS

Mysterier og intriger i Wisteria Lane setter vennskapet til de frustrerte fruene stadig på prøve. Dagens episode:«Let Me Entertain You.» Susans sjef blir sint når hun oppdager hvordan Susan har behandlet en svært viktig klient. Dermed kan Susans dager som sexy internettsensasjon være talte. Sint blir også Renee og Gabrielle når de avslører en intim hemmelighet om hverandre.

NCIS, en forkortelse for Naval Criminal Investigative Service, er en actionfylt dramaserie, inspirert av suksessen «JAG», som omhandler en gruppe spesialagenter. Dagens episode:Enheten må etterforske en marinekommandørs dødsfall om bord på et marineskip. Samtidig må de gjennom psykologiske tester.

 

Dagens plan på tvskjermen er klart, ovenfor er to av mine favoritt programmer. Skal du se på de ikveld?


22 thoughts on “Frustrerte Fruer blandet med NCIS

  1. Jeg har ikke fulgt med Desperate Housewives siden første sesong jeg.. I kveld skal jeg se ny episode av Glee, og gleder meg skikkelig til å se Gwyneth Paltrow tilbake igjen!=) Ellers er det fryktelig lite spennende på tv på tirsdagskveldene her..

  2. Takk, takk 🙂
    Jeg brukte å se på frustrerte fruer før, men nå har jeg ikke sett det på flere år. Er ikke noe flink til å følge med på tv-serier, glemmer alltid når de går jeg 🙂

  3. Jeg så Frustrerte Fruer, fast post på tirsdagskvelden det:)

    SV// Skjønner godt at grammatikken og reglene kan være vanskelige!! Er det ikke gøy når du støter borti «vanlige» ord som vi bruker til vanlig i det norske språket, sånn at du liksom kjenner igjen mange ords opphav. Du blir sikkert helt rå på legespråk feks;)

    1. Samme her i huset, hvis det ikke er frustrerte fruer så er det grey’s anatomy på tirsdager:)

      //ja, det er spennende bortsett fra all grammatikken, jeg koser meg å se gjennom gloser og gjette meg til det betyr. Mye av det latinske språket lever i beste velgående i de fleste språkene. Jeg liker også når læreren tar avstikker i undervisningen med ord ,og forklarer opphav osv:D

    1. Vurderte lenge om jeg skulle se FF på nett,men har et par serier jeg velger å se på tvskjermen,hehe:P Har veldig lyst å få kjøpt alle sesongene av NCIS på dvd.men får ta 1 sesong om gangen,tror ikke jeg har råd til alle på en gang.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

