Bildeprosjekt(-er) · om bilder og sånt

58/365

Har ikke vært så utrolig flink med å legge ut 1 bilde pr dag i dette «prosjektet». Slenger ut innlegg en del ganger pr dag,og det er ikke alltid like lett å huske på alle. Greit å ha litt mellomrom mellom hvert innlegg også,så folk for tid til å lese.

58/365

Et bilde jeg tok på museumsbesøk,hvis jeg ikke tar feil er det fra det nasjonale arkeologisk museum i Athen..

Litt mimring igjen, og ovenfor et bilde fra det nasjonal arkeologisk museumet i Athen fra studieturen fjor vår.

 

8 thoughts on “58/365

  1. Åh, jeg blir helt syk av å bare lese ordet ‘museumsbesøk’! Savner så enormt å gå på museumet selv, og nå har Naturhistorisk ENDELIG åpnet igjen her, så gjett om jeg skal tråkke meg sår i bena igjen der inne nå;D

    SV: Jeg skal så absolutt gi ut både den og mange andre sanger, er jo artist jeg skal satse på å bli/livnære meg av, og jeg håper inderlig at jeg snart vil være klar til å komme meg ut, for hittil har jeg dessverre ikke vær det pga helvetes depresjonspisset og slike ting:-/ Så jeg vet ikke når det blir, men at jeg skal ut med musikken min, DÉT er det ingen tvil om! Jeg skal jo bli verdensberømt! ;D

    1. hehe,skjønner deg godt=) elsker å tusle rundt på museumer,men får sjelden noen med meg. Du for tråkke deg sår på beina vettu:)
      //så utrolig bra, gleder meg til å høre videre sanger:)
      Får håpe depresjonspisset skygger unna,og du blir verdenskjent stjerne:)

  2. SV: Så utrolig skjønn du er, Nina, tusen takk for de gode ordene♥ Jeg håper inderlig, og har all tro på, at det nå har løsnet igjen og at jeg igjen er på vei nedover på vekten:) Og YES, SÅ rått å høre at du er helt med når det gjelder ham – det ER bare noe helt spesielt med den fyren, og uansett om jeg hadde syntes Ian var flottest, ville jeg fremdeles ha ment at Stefan og Elena var dem som hørte sammen. Digger virkelig at du også synes han er så råflott;D

    1. =D
      Bare hyggelig Rebella,utrolig koselig å se fremgang og at du deler fremgangen med dine lesere=)
      Ja, er team stefan vettu. hehe. Paul Wesley er utrolig kjekk,og det er noe med øyene hans =)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

