om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker · om musikk

I made it…

Som jeg skrev i dette innlegget så var jeg litt småredd for å gå opp bakken til bussen idag tidlig,etter moren min fikk en sms fra min søster om at det var veldig glatt oppover den bakken. Så jeg trodde jo at jeg hadde god tid der jeg gikk hjemmefra,men brukte så lang tid opp bakken at jeg måtte løpe til bussen.

Men kan trygt si at jeg klarte meg,og at det var ikke så ille som jeg trodde. Har det med å overanalysere,og overbeskymre meg til tider..

//linket til kilde

Pcen funker bra nå,og jeg er glad for at jeg kom meg igjen inn på min spotify konto igjen, lykke♥ Men har ikke skjønt helt hvordan jeg kan linke til mine spille lister så dere kan høre på de her. Vet at de som er venner med meg på fjesboka (og har spotify) kan høre på mine spillelister.

Bloggportrettet kommer utover kvelden,har ikke fått tak i bilder til det ene bloggportrettet,eller bloggeren. Følger listen etter folk som sender inn,men hvis jeg ikke får svar fra bloggeren skal jeg ta neste blogger på listen..

Det begynner å bli kort i listene til bloggportrett,og hvis du vil melde deg på kan du gjøre det her! Har du meldt deg på,men ikke fått mail så er det bare å si fra. Kan hende jeg surrer,samme til de som har sendt inn og ikke har fått sitt intervju publisert ennå.

Men før den tid skal jeg gjøre lekser/lese pensum.


6 kommentarer om “I made it…

    1. Blitt litt dilla på spotify igjen=)
      Ja,på spotiy nesten helt øverst til høyre er det et lite tegn hvor man trykker på så kan man logge på facebook,og se dine venners spotifylister=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

