om min hverdag · Uten mål og mening

Just needed a new look

Ja, nå har jeg fått ordnet med nytt design og look på bloggen min(igjen). Jeg greier liksom aldri helt å bli fornøyd med designet,og fine med wordpress.com,er at du har mange grunntemaer,som du kan mikse og trikse med. Har du ditt eget domene feks  .com, .net eller .no ;så kan du endre mye mer. Men er fornøyd med det man kan gjøre her.

//bildet er linket

For vel legge meg straks,kjenner meg ganske trøtt nå. Lørdagen gikk over fort, 3 mila kom og gikk, latin leksene ble gjort,jeg hentet Vampire Diaries Box Set av L.J Smith, fant ut at det var bare de 4 første bøkene i serien.Men det gjør ikke noe, har en god del å lese før den tid. Hvis du kjøper den nå får du den får 3 kr billigere en jeg fikk.

 

Hvordan var din lørdag?


14 thoughts on “Just needed a new look

    1. Aw,så fint å høre! Hørt mye forskjellig.Nå slites jeg mellom å lese videre i «Sookie Stackhouse Novels/Southern Vampire Series» eller begynne på Vampire Diaries ? what to do?
      Så bra at lørdagen din var rolig og fredlig!

    1. Tusen takk kari! Koselig å høre!

      //ja,det alltid morsomt med nye bøker. Mange fler har jeg lyst på,men foreløpig har jeg mer en nok. Har fått et par tips fra deg som jeg har lyst å ha godt plantet i bokhylla mi=)hehe:P

  1. sv; jeg synes du skal lese ferdig det du holder på med, også lese vampire diaries : )
    hvis ikke blander du dem sikkert X)
    men iallfall; bøkene er 1000 ganger bedre enn showet!

    1. Aha,takk for tipset! Tror jeg kommer til å gjøre det.
      Så fint å høre, da går det nok bra. Noen som sier at bøkene er dårlige,men to venninene mine som har lest bøkene elsker de. Så nå følte jeg at jeg burde begynne snart på de. hehe:P

    1. Koselig å høre! =) synes også det ble mer ryddigere, når man går inn på selveinnleggen kommer de mer i fokus.

      De versjonene av TVD bøkene er hver for seg,men enkelte forlag tar to og to volum i sammen. Den boksen var det 4 volum. Det har kommet totalt 6 bøker ut,den 7 kommer ut nå i mars måned.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

