Inspirasjon og tips · om mine følelser og tanker

Inspirasjon fra Polyvore.com

Av og til pleier jeg å leke med på nettstedet polyvore.com,hvor du kan finne masse fine klesplagg å sette dem samme til en collage.  Så satt jeg her om dagen å lekte meg der,og litt inspirert av våren som er på anmarsj.Ikke alt man kunne tusle rundt pr dags dato. Men anyway,ta turen innom polyvore.com,og bli inspirert selv.

Å,har så lyst å ha sånn veske på bilde ovenfor,husker ikke hvor den veska var fra.men husker at den kostet en del. Men kanskje en billigere variant.

Dette er kanskje ikke helt moteriktig alt,men sånt jeg ville kanskje ha valgt. Trenger å oppdatere klesgarderoben snart,men finner aldri noe som helt passer meg i forhold til smak,og sånt. Når jeg først er på shopping,så greier jeg ikke helt å bestemme meg. Så må nesten ha med «shoppingguide»,som oftest min kjære lillesøster som har peiling på dette her.

Men selvom det er litt kaldt ute for tiden har jeg lyst å slenge på meg skjørt m/ullstrømper,eller tights. Våren kan ikke komme fortere,eller snøen kan ikke smelte fortere.

Gleder meg til jeg ser løvetann bryte gjennom etter månedsvis med hvile.. Er kanskje fler som ønsker våren velkommen?


14 thoughts on “Inspirasjon fra Polyvore.com

  1. Jeg fikk lyst på absolutt alt på bildene her! Så utrolig mye fint, elsker de lyse fargene og blomstermønstrene! Og conversene er jo alltid fint 🙂
    jeg ønsker våren veldig velkommen!

    1. Samme her, har veldig lyst på converse snart. Når jeg var i Hellas kjøpt jeg 2 par vans. Så jeg gleder meg til å bruke de igjen når snøen har gitt slipp på gangfeltene rundt omkring.

      Håper på strålende vær i dag=)

  2. Her har det blitt fint og vårlig i design 😀 Herlig, jeg elsker vår, kan ikke vente til den står for fullt! Jeg liker absolutt alt av det du har satt sammen, og kunne virkelig ha gått rundt i det selv, herlig ^^

  3. Jeg er veeldig klar for at våren skal komme! I dag har jeg tatt på sommershortsen min med tykkstrømpebukse under :p

    Så du hadde lagt ut video med «The funeral» under, elsker den sangen jeg også!

    1. Samme her, den kan ikke komme forterer.
      Derfor endrer jeg litt på designet mitt så det blir litt vårlig.hehe..

      Hørtes som en bra outfit det, nå fikk jeg lyst å ta på meg short og strømpebukse. hehe=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

