Inspirasjon og tips · om min hverdag

Her finner du meg…

Mulig gullfisk hjernen spiller inn her,men kan tenkes at jeg har laget et lignende innlegg. Men ble litt inspirert av Kristina’s «her finn du meg» innlegg. En lite samle innlegg hvor du kan finne meg i den store «internett verden».

Twitter

I det siste har jeg faktisk funnet meg selv mye på å taste inn adressen til Twitter både på min kjære toshiba av en lapton,og kjære LGen av mobil. Twitter kan man vel si er en forenklet versjon av Facebook uten alle Farmville forespørslene osv. Du kan følge eller som jeg velger å kalle det «stalke» kjendiser,bloggere(deriblant meg),og kjente og nære. Så hvis du er en fortvilet facebook bruker som vil poste statuser i en fei,men redd for at folk skal ikke tro du har noe annet å gjøre? Jeg sier,gjør det heller på twitter. Der blir det ikke sett rart på,hehe. Heller det motsatte.

Blitt litt av twitrer for tiden ,og hvis det er noen som er interessert å «Stalke» meg på twitter,så kan dere trøkke på den søte pip pippen under. Det er gratis og enkelt å registrere seg på Twitter,du trenger ikke å være geni for å bruke dette her.hehe

Weheartit.com

Jeg er også å finne på denne fantastiske bilde siden hvor folk kan samle bildene de er glade i,heart them. Så samle de på sitt eget «dashboard» ,eller «samlebord». Det er enkelt å melde seg inn,og begynne å «hearte» bilder. Du kan ikke laste opp bilder på siden,men du kan hjerte dine egne bilder. Du kan få deg  I♥it knapp i internett leseren din,trykke på den når du ser fine bilder på en side,så får du de bildene på din samle side. Merk,det er jo ikke den beste siden med tanke på opphavsretten,folk kan  jo bare «hearte» bilder uten tillatelse,men du som eier kan få fjernet bildet ved å sende mail med entry nummeret til folkene på Weheartit.com.

Du kan følge meg på weheartit.com profilen min,se de fine bildene jeg har samlet og så har jeg en del av mine bilder der.

Så i går på filmen «Dear John»,og en filmanmeldelse kommer.. Så det er derfor min weheartit.com profil er full av bilder fra filmen.

Facebook side

Ja, jeg er en av de folkene som tror  de er noe,og lager en facebook side for at folk skal følge bloggen min. Neida,bare tuller. Jeg laget denne siden så kjente og kjære på fjesboka* kunne få med seg de nyeste innleggene,men også leserne mine. Det er bare å «Like» siden,og voila så får du beskjed når jeg legger ut nye innlegg eller titte innom siden nå og da for å med de nyeste innleggene.

Du kan følge meg på Facebook her!

*facebook

Bloglovin♥

Absolutt must for enhver blogger å ha denne fine greia her, ikke nok med at den samler alle dine favoritt blogger på et og samme sted,men du kommer nye blogger også.  Du trenger aboslutt ikke være en blogger,eller ha en blogg for den saks skyld for å melde deg inn på Bloglovin.

Synes det alltid er stas med nye følgere på min bloglovin,og hvis du vil følge meg via der og få med deg når jeg får nye innlegg,kan du trykke her(eller på bilde under).
bloglovin

Formspring

Har nylig laget meg en ny bruker på dette fine stedet, hadde fullstendig glemt bruker navn og passord,og det gikk ikke ann å få sendt info via mail.Så jeg bare laget meg en ny en,pytt pytt. Formspring er et nettsted som lar folk spørr deg spørsmål,enten det er dine venner,blogglesere osv. Du trenger jo ikke absolutt å svare på alt,men kjekt for bloggere som kanskje vil ha alle spørsmålene på ett sted. Den nye formspring kontoen min kan du finne her!

DevianART

Har vært innom dette nettstedet før for et par år siden,men har ikke før nå meldt meg inn. I starten skjønte jeg ikke helt greia,men nettstedet lar deg laste opp bilder, og folk kan like den eller «samle» på den,nesten wehearit.com,men litt mer strenger på opphavsrett,og du som bruker kan ha mer kontroll på bildene. Du kan også legge dine bilder ut for salg,tjene opp penger for å kjøpe ting i butikken deres. Men les litt mer om siden her for de som lurer!

 

Bokelskere.no

Det er ikke til å gjemme bort at jeg elsker bøker,og har innsett at jeg trenger større bokhylle. Samlingen min vokser mye ettersom jeg kommer fine bøker jeg har lyst å ha i den. Ikke at jeg setter så mye tid til vanlig bøker,men mest til pensum. Men i år skal jeg være flinkere å på å lese «vanlige bøker». Min bokelsker profil kan du finne her,merk ikke alle bøkene er å finne i min «bokhylle» der, ikke alle bøkene  jeg fant på den nettsiden.

 

Ja, det er de sidene/nettstedene jeg kommer på at jeg er medlem i. Er ikke like lett alltid å holde kontroll over hvor man har meldt seg inn eller at man glemmer det.

Hvor er du å finne? Bruker du ofte sidene ovenfor?

2 thoughts on “Her finner du meg…

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

