om litteratur og bøker

Boktema: Mammutsalget

Denne uka var boktema hos Anette, og temaet var Mammutsalget. Idag er det den siste dagen for å skaffe bokperler til billig pris.

Les mer om boktemaet hos Anette her!

I år så stakk jeg ikke av med så mange fine bøker som jeg hadde håpet på i Mammutsalget,mye skyldtes vel at lommeboka mi var litt sulten av seg. Men skaffet meg 2 bøker fra Mammutsalget, nemlig «Stolthet og Fordom» av Jane Austen i en fin utgave og en bok som er kalt «Oldtidens Mirakler» av Peter Fiedbag mfl.

Har ikke fått fordypt meg i de bøkene, Oldtidens Mirakler var ikke så stor som jeg trodde den ville være og er mest som et lite oppslagsverk. Men jeg har bladd gjennom,og gleder meg til å lese gjennom oldtidens mirakler.

Fikk du kjøpt mye fra årets Mammutsalg?

5 kommentarer om “Boktema: Mammutsalget

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

