Bloggroll/Blogganbefalinger

Ukens blogg #9

Denne uken har jeg valgt å presentere en blogg som jeg for et par uker siden begynte å lese. En blogg om en sterk jente,som skriver åpent om  det å være psykisk syk. Det jeg liker med bloggen og henne er at hun ikke ligger slør på hvordan ting er og skriver åpenthjertig for sine lesere. Samt hun viser frem fine og fargerike malerier som hun bruker som terapi. Denne uken er det Marthe som er «Ukens blogg». Du kan lese dette innlegget her om hvorfor hun blogger og  historien bak her.

For å sitere henne i dette innlegget :

«Det er en grunn til at bloggen min heter “sannhetenbak”, og det fordi at jeg bestemte meg for å være åpen om de tingene jeg sliter med. Hele livet har jeg gått med et smil om munnen og ventet på at ting skal gå over av seg selv. og er det noe jeg har lært. så er det akkurat det at det ikke går over at seg selv. Man må kjempe, og det kan ta lang tid. og kanskje vil jeg aldri bli helt frisk.

Når jeg mest sannsynelig kommer til å ha denne lidelsen hele livet.
hvorfor skal jeg hindre folk i å kjenne meg?»

Bildene er linket.

 

En blogg jeg anbefaler å lese, bloggeren har et rent og pent design som gjør at det hun skriver kommer godt frem,samt bildene hun maler.

Har du lest denne bloggen før? Hvis ikke anbefaler jeg det!

Følg hennes blogg via bloglovin her for de som ikke er på wordpress.com

23 kommentarer om “Ukens blogg #9

  1. Tilbaketråkk: Inspirasjon. | Marthe
  2. Liker godt at du anbefaler blogger, har funnet mange fine blogger gjennom disse innlegene 🙂

    Sv; Jepp, det gjør jeg og, men tror ikke det blir lett. Haha, ja er jo nesten i grunn blitt det, i alle fall i motsetning av hva jeg gjorde mesteparten av 2010. Er den deli de luca i karl johan? 🙂

    Ja, skjønner godt at skole må komme i første rekke, sånn er det jo bare å være student. Det skal ikke være lett .p Iiiik, så gøy! Må vel kjøpe meg den etterhvert å, kanskje til sommeren, og sesong to er over, og jeg savner det på tv :p Jepp, oppdaget det til fortvilelse i dag at det er 7 ukers pause (samme med Gossip Girl, men jeg henger litt etter uansett). Men 7 uker uten Damon! Vet ikke hvordan det skal gå, men nå har jeg endelig fått True Blood (kun sesong to da, jævlig smart av play.com å ikke sende sesong 1 først, men den kommer vel snart den og :D)

    // Ja, tror jeg virkelig har sørget det siste året jeg, ble jo så vandt til det livet i USA, og det er helt annerledes å være strandet på Kløfta med foreldrene mine for å si det sånn….

    // Jepp, det gjør man jo :p

    Hmm, ja vel, jeg er egentlig blitt litt usikker på om jeg er team Delena eller Stefan/Elena (har ikke de fått sånn slått sammen kallenavn?) Men håper virkelig det skjer noe mellom Damon og Elena en gang, men om de hører sammen (burde høre sammen) det er jeg personlig litt usikker på…

    1. Aw,så bra at du liker disse innleggene. Det er derfor jeg har begynt med dette=)

      // De har vel Deli De Luca rundt omkring, den butikk kjeden har vel litt «starbucks effect» ved at de er over alt. hehe. Vet ikke helt hvor det er jeg søkte på,det var åpent,men i Oslo værtfall.Så kan jeg evt. hvis jeg får jobben,stikke rett til jobb etter skole ettersom jeg slutter ganske tidlig de fleste dagene.
      =)

      //Skjønner at du har sørget,det hadde jeg nok også gjort. Man blir jo vant til det livet,og kan tenke meg for din del som elsker USA at det var litt uvant å komme hjem igjen til Kløfta.

      //Utrolig at de tok så lang pause med Vampire Diaries, og GG. Henger etter på GG så kanskje jeg skal drøye episodene som jeg har på pcen. Er vel på episode 11 eller noe.

      Jeg er litt begge teamene,synes Stefan er sjarmerende og søt. Men så er litt «Badboy» effekten til Damon som er litt tiltrekkende.At han virkelig innerest inne er som Stefan.

  3. Sv; Hvor hun løste mysterier, ikke sant? :p Fikk nok aldri med meg den serien der..

    // Er bare litt allergisk, kommer av pollen allergi, tåler egentlig omtrent ingen frukter, men det blåser jeg stort sett i. I alle fall de jeg liker :p Hehe, hvert hus trenger noen som baker :p

    1. Jupp det var den. Faren var sheriff i byen i 1 sesong,så gikk han av.Så ble han privatdetetiv med datteren=)

      //aw,den pollenallergien:( kjipt. Bra at huset ditt har deg som baker:D

    1. nej,si det. Tenkte nettopp det når jeg så eller leste reaksjonene til svenskene. Skjønner ikke hva som er greia. Kanskje svenskene er litt hårfine etter tap?hehe.

  4. Jeg har ikke vært innom denne bloggen før, så må sjekke ut 🙂

    Sv/ Det håper jeg og, krysser fingra for det ^^ Sims er digg =)

    1. Anbefaler en tur innom denne bloggen! utrolig flink blogger,skriver bra og variert=)

      // Krysser fingrene også, alle fortjener å vinne! håper jeg vinner i lotto snart også. hehe.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

