om min hverdag

In the darkness we all look grey….

Marsmåneden har allerede fått et par dager på seg, vårmåneden sies det. Selvom jeg ser et par indikasjoner på at våren er (snart) på anmarsj,føles vinteren like «sterk» som vanlig.

Idag skal jeg bruke dagen delvis på pensum,delvis på å slappe av og delvis til å se på et par tvserier som jeg følger med på. I går var jeg i daffemodus delux,og dagen ble ikke brukt så mye på lekser. Eneste jeg gjorde var å åpne sekken,den sekken ble værende på stolen ved kjøkkenbordet.

Må vel også gratulere gutta på stafetten idag,og med Norges sjette gull. Vi er råe! Heia Norge!

Nå venter latinbøkene på meg, Ipoden er ladet opp og fylt med noe «ny» musikk. Vi blogges ut over kvelden!

Ønsker alle en fin fredag og en god helg!

 


4 thoughts on “In the darkness we all look grey….

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

