om bilder og sånt

Birds

Det var rene Hitchcock(Birds) stemning når jeg gikk av bussen i går,og det var haugvis av fugler rundt omkring. Fløy,skrek og peip om hverandre. Sikkert møte eller noe, de satte seg ned i trærene og satt der å preiket.

De på bildene ovenfor var ikke de eneste,mange fler  hadde møte på åkeren like ved bussholdeplassen. De pønsker på noe.Neida.Bare tuller.

 

 

5 kommentarer om “Birds

    1. Takk=) da har jeg noe å presentere bloggen min,kan jeg sitere litt fra bloggeren selv.=) Jeg tenker ukens blogg innlegget blir publisert ut på kvelden. Gir beskjed jeg:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

