om min hverdag · om nyheter

GRATULERE TIL NORGE!

Jeg  bøyer meg i støvet, for Vibeke Skofterud, Therese Johaug, Kristin Størmer Steira og Marit Bjørgen! Det 5 gullet til Norge,og det 4 til Bjørgen! Nesten til å bli rørt av dette!Rettelse til å felle en tåre for! Mamma satt med tårer i øyene og heiet med når jeg kom inn i stua etter min powernap.

Gratulere til alle jentene!

 

Foto: Scanpix (linket)

Fikk ikke med meg hele løpet etter som det dovendyret jeg er slappet av på senga etter å dratt meg opp av senga klokken 05:40 idag tidlig. Torsdagen har gått fort hittil,dagen er ganske åpen for min del ettersom jeg har tatt helgen allerede idag. Så jeg slipper å stresse så alt for mye med pensum og skolearbeid nå som jeg har hele helgen,morgendagen å gjøre de på.

Men skal ikke late meg for det,så jeg kommer nok til å gjøre noe utover dagen. Andre planer er å få med meg «Svendsen om Hansen og Jensen» og «Criminal Minds«.

 

Image and video hosting by TinyPicFoto: Scanpix

Følger du med på VM for tiden?

8 thoughts on “GRATULERE TIL NORGE!

  1. YYeeeee, go Norge. Jeg følger ikke med på vm i det hele tatt. Men jeg får jo med meg at vi vinner, og det er jo klart kjempgøy, så blir jeg litt ekstra stolt over å være norsk 😉

    1. Følger ikke så veldig mye på det,men hender jeg får med meg et par løp eller deler av løp.Alltid spennnende mot innspurten:)
      Man blir stolt å være norsk da=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

