Balsam for ørene · om musikk

Ukens sang #9

Denne uken har jeg valgt en sang som jeg nylig kom over i en episode av (en av mange) favoritt serier, nemlig Vampire Diaries. Den spiltes i episoden  kalt «Daddy Issues»(ep.13 av sesong 2).

Har ikke hørt så mange sanger av «Hurts» ennå,men likte også godt den andre sangen de har hatt med i en annen Vampire Diaries episode. Den er kalt «Wonderful Life» og anbefales også!

Musikkvideoen ovenfor er litt treg med selve starten,men begynner 0:22. Hvis ikke videoen spilles av ovenfor,klikk her!(youtube).

Har du hørt noe fra gruppen?

Hva synes du om sangen «Stay»?

6 kommentarer om “Ukens sang #9

  1. Fin sang, la ikke merke til den i episoden jeg..

    Sv; Takk 🙂 Jepp, har gjort det, men tilgjengjeld er jeg litt sliten..

    // Å ja vel, ville ikke forlaget at det skulle ende med Delena altså? Skuffa.

  2. Jeg hørte på den sangen hele tiden en stund før episoden kom ut, og ble skikkelig glad da jeg hørte den i episoden. De er skikkelig flinke, liker resten av sangene også veldig godt. 😀

    // Tusen takk! 🙂 Bøkene er så bra!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

