om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

The big fog day

Det ser guffent ut når jeg titter ute av stue vinduet, alt blir så trist og leit med tåken,føles tåke over «mitt sinn» for å være veldig filosofisk og poetisk. Siden det var litt styr og stress med tbaner og kollektiven i Oslo idag pga et tett VM program,så holdt jeg meg hjemme. Kanskje mediene som overdrev eller ei,men for ta meg sammen å komme meg på skolen i morgen tidlig, da skal jeg ha den tidligste forelesningen(kl.08:15).

Nå ligger latinbøkene spredt ut over pulten på rommet mitt,venter på å bli tatt opp og bladd i. Har allerede gjort noe,men det er et å forsette,forsette i samme bane. Leksjon 21 står på planen, det er 26 dager til kvalifiseringsprøven. Må bestå den for å ta eksamen i «innføring i latin«.

Nå skal jeg stå på å bli ferdig med leksjon 21,prøve å lese litt i ark1030,og kanskje få slappet av litt. Slapper jo ellers av,men det er det å kunne «senke skuldrene»,og ikke føle det konstante presset at du må gjøre /lese pensum.

Liten break eller pause må en student ha i hverdagen,så lenge det ikke blir alt for mange av de . Det finnes en mellomting.

Husk senere i dag kommer det et nytt bloggportrett,og jeg legger ut «ukens sang» også senere idag. Har du lyst å melde deg på bloggportrett kan du gjøre det her!

4 kommentarer om “The big fog day

  1. Ja, det er kjedelig med denne tåka 😦 blir nesten grå, tung og lei i sinnet også, som du sier. Håper det snart blir sol og blå himmel 😀

  2. jeg glimta til VM sendingen.. tåken var så tykk.. den var faktisk ikke så verst i Oslo.. tror jeg.. men jeg sov halvveis gjennom bussturen til og fra jobb:p..

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

