om min hverdag · om min skolehverdag

You take my breath away,you’re a supernova

Har igjen fått Eminem sin sang fra hans nyeste album «Recovery»; » Space bound» på hjernen etter å hørt den i en en Gossip Girl episode.

 

Da skal jeg snart gå opp til bussholdeplassen,for å så ta bussen til Oslo. Ha forelesning,og komme hjem for å lese /gjøre lekser. Sånn går som regel dagene mine for tiden, idag håper jeg at jeg får unnagjort noe. Sekken er pakket,og ipoden min er på plass. I min sekk har jeg også lagt ned en «ikke-pensumbok», nemlig  «Dead as a doornail» av Charlaine Harris. Henger etter i den serien,foreløpig er jeg i rute siden sesong 4 av Trueblood har ikke begynt ennå. Noen som vet når sesong 4 av Trueblood begynner?

Håper solen titter frem,alt føler så mye bedre med litt sol ute. Nå er det tåke,og ser guffent ute også. Februar måned er vel over og vi ønsker alle mars velkommen.

Nå får jeg vel slutte å skrive,og kanskje gjøre meg i stand til å gå. Frister ikke noe særlig, senga kaller på meg mens jeg sitter her. Prøver å drikke opp kaffen,prøve å våkne.  Det er på tide å starte dagen alle sammen!

God Morgen alle sammen! Ønsker dere alle en fin dag!


6 thoughts on “You take my breath away,you’re a supernova

  1. Haha, jeg har jo gått forbi deg med 5 bøker eller noe, er på den siste nå 🙂

    Tror True Blood begynner i juni, som de siste to sesongene, som begynte i midten av juni.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

