om min hverdag · om mine følelser og tanker

The road not taken

Bildet ovenfor er tatt for et par timer siden,så jeg har ikke akkurat blitt ferdig med leksene. Litt merkelig fremdeles å si «lekser», på universitetet brukes ikke ordet så mye,annet enn å lese pensum. Du har mye frihet,og med den friheten kommer stort ansvar,det er jo variasjoner fra hvert emne og fakuletet,men man må ta seg selv «i nakken» av og til.Det er lett å falle ut og så dabber det av med pensumlesing.

Men med latin er det leksjon til hver time vi skal lese ferdig,og lært grammatikken som dukker opp der. Nå har vi kommet til leksjon 20,det lengste jeg har kommet i det kurset. Kom til leksjon 19 før jeg droppet ut. Nå forsetter jeg på veien jeg ikke for 2 år siden,og forsetter til den stopper.

Har også fått skiftet buret til lille dverghamsteret mitt Bella, hun begynner å bli litt pjuskete.  Dverghamstere lever ca 2 år, kanskje 3 år hvis det er bra forhold og det holder seg friskt.

Hun er ikke så aktiv om natten lengere,har et par raptus runder i hjulet,men er ellers rolig. Men på «humøret»,sier humøret siden hun er et glad hamster,som liker å få oppmerksomhet. Hun elsker å løpe hamsterballen sin og skremme Miley(familiekatten).



Nå skal jeg legge meg og lese en bok,som ikke er pensum. Tidlig opp i morgen,og ha forelesning.Det er min onsdag.

Hvordan har din tirsdag vært?

11 kommentarer om “The road not taken

    1. Høres ganske spennende =) Jeg tar en bachelor i antikk kultur og klassisks språk,med arkeologi som fordypningsemne. Når jeg er ferdig får jeg en bachelor i kultur og samfunnsfag,hvis ikke jeg husker feil. noe den duren:)

  1. Dakkars Bella 😦 hun er jo så søt atte 🙂 man blir knyttet til disse dyrene, selv hvor små de er. Har hver sin personlighet 🙂 håper det bare er formen som er litt pjusk, og ikke at det går mot slutten 😦

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

