om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

When your mind leads you on a different road

//linket
//linket
//linket
//linket
//linket
//funnet på wehearit.com

Mandagen nok igjen,starten på en ny uke. Nye uke og nye muligheter sies det. Hadde tenkt på dra på forelesningen idag,ikke at den var så himla tidlig på dagen. Men hadde hodepine,og moren min sa at jeg så veldig rød i ansiktet. Først tenkte jeg det var pga det var varmt på rommet,men hadde ikke noe varme på,tror ikke det var feber heller. Har ikke hodepine nå og er ikke varm lenger,men føler virkelig at jeg burde ha dratt meg opp av senga uansett om jeg hadde vondt hodet,men en del av meg ville være hjemme. Hjemme i senga,og slippe å stå opp å starte uken. Ny uke med masse latin, latin som jeg føler ikke kommer noe vei med. Ingenting sitter ordentlig,og selvom jeg leser grammatikk reglene om og om igjen,og det kan stå veldig enkelt på svart/hvitt.men ikke noe sitter seg.

Kanskje litt i «sippemodus» ettersom «tanterød» er snart på anmarsj. Får utnytte dagen idag,prøve å bli ferdig med morgendagens lekser.

Ha en fin mandag alle sammen, stay tuned for senere i dag kommer nytt «bloggportrett intervju». Begynner å bli få i rekkene snart,men foreløpig har jeg nok. Men hvis du er interessert å være med på et bloggportrett,kan du lese alt om det her og klikke deg videre på påmeldingskjema!

4 kommentarer om “When your mind leads you on a different road

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

