om min hverdag · Oppsummeringer

Uken som var #8

Klokken er snart midnatt,og det betyr at uke 9 er snart på vei. I dette innlegg som vanlig skal jeg prøver å oppsummere hvordan min uke har vært,og dele opp i kategorier. Les tidligere «uken som var…» innleggg her!

(21.feb-27.feb)

Lese uke(skole)

Denne uken har det vært en del små lesing her og der, både i Latin og i det andre faget jeg har ved siden av Latin. Har prøvd å fordele det hele,så det blir likt. Men det har blitt mest ark1030(jernalder-og middelalder arkeologi med vekt på norden). Både latin og ark1030 er fag jeg tar opp igjen,siden jeg ikke tok eksamen i de.

Tvtitting

Denne lese uka eller «vinterferien» min har blitt brukt litt til å ta igjen ulike tvserier, bl.a Gossip Girl og Supernatural.Er ikke helt kommet ajour med Gossip Girl ennå,men er nesten i «mål» med Supernatural. Elsker å se på begge  seriene,men har fulgt med lengst på Supernatural ettersom det er totalt 6 sesonger.

Harry-tur

På tirsdagen som var, dro jeg med moren og faren min til Sverige(Charlottenberg) for å handle litt matvarer og annet. Det ble en fin tur,som ble avsluttet på hytta til et vennepar av foreldrene mine med småkaker og kaffe.

Ukens god låt

Husker ikke helt hvor jeg kom over denne låten fra Hurts ,men det var enten i Vampire Diaries eller Gossip Girl. Nydelig sang, bare hør! Den heter «Stay»

Favoritt innlegg hos…

VMstart

Bilde er linket
foto:Hemmersbach/Nordicfocus

VM har startet(startet på onsdagen hvis jeg ikke tar feil)og hittil er det vanket totalt 3 gull,og et par sølv.

Bokbloggerturnéen

Jeg har blogget om boken jeg har lest i forbindelse med bokbloggerturnéen, «Mirakel» av Renate Nedregård, og her kan dere lese hva jeg synes om boka!

Kort oppsummert har det vært en rolig uke,en uke hvor jeg har fått gjort litt pensumrelaterte ting og fått slappet av litt. Synes uken har gått kjempe fort,og ville gjerne hatt enda en leseuke på hånd til. Uke 9 er det fullt ut med forelesninger igjen med latin.Håper den kommende uke blir bra,og at det ikke blir så mye mer snø enn det er nå.

Hvordan var deres uke?Ønsker dere alle en fin kommende uke!

Nå skal jeg bare se 1 episode til av Supernatural før jeg tar «kvelden». Skal heldigvis ikke opp tidlig på forelesning (mandag),så jeg kan sove litt i morgen også.


 

14 kommentarer om “Uken som var #8

  1. Ooooh så gøy at du likte innlegget min, nå ble jeg skikkelig glad, og da må jeg jo si at uka mi og var fin da ^^ Hehe. Supernatural er så bra!! Har ikke sett det på evigheter, men MÅ skaffe alle sesongene å ha i dvdhylla når den tid kommer 😀 Og yum, godteri, så heftig godt ut da. Ja, Sverige ekke verst du 😉

    1. =)
      Synes det var så utrolig bra skrevet at det fortjente litt oppmerksomhet, måten du fikk sangen til katy perry inn med dine ord,og tanker. Supernatural er kjempe bra,elsker de to karene 🙂 Utrolig at det er 5 sesong,og de er inne i den sjette nå. Jeg tror jeg skal prøve å vente til det kommer sånne samlebokser,men regner med at jeg ikke klarer å vente til den tid. Du har mye å glede deg til,utrolig bra sesonger hittil.
      Godteri er alltid yummy det,går fort unna også:P hehe. Kjekt med sverige tur av og til:)

  2. Jeg er så sjalu på at du lærer latin!! HAR så lyst til det selv, og jeg skal få tatt et kurs på et tidspunkt. Så koselig med hyttekos+åh, den sangen er bare så nydelig! Har hatt dilla på den i to-tre uker nå, og den er fra Vampire Diaries;) Mener helt bestemt å huske at det var i en scene med Matt og Caroline.
    Likte veldig godt dette innlegget, synes alltid det er gøyt å lese om folks oppsummering av uken/måneden:) Ha en kjempefin uke, du også, men vi snakkes jo garantert her innpå:)

    SV: Så skjønn du er og så utrolig gøyt å høre at du ville ha kjøpt den – SÅ kult:D Tusen takk, snille du♥

    1. hehe,du kan gjerne overta min plass i timene. Gruer meg til kvalifiseringsprøven i slutten av mars. Er så mye å tenke på når man lærer latin,grammatikken er verst. glad for at vi ikke skal lære å lese ordentlig. Men bortsett fra det,er latin et ganske fint «språk»,eller skriftspråk kan man heller kalle det nå. Er litt antilatin humør for tiden,så ikke la det hindre deg å utforske dette skriftspråket.

      Ja, synes å huske at den sangen var fra Vampire Diaries,og noe med matt og caroline=) De er jo søte sammen da:) men synes også at hun og taylor kunne hocked up with eachother,men det kanskje ikke kortene nå.hehe:)

      Så utrolig koselig å høre at du likte dette innlegget, blir jo inspirert at dine ukens dilla,og få en viss oversikt selv hva jeg har gjort. Så kan jeg kanskje mimre og se hva jeg gjorde ukes vis:)

      // Bare hyggelig rebella,du har en utrolig nydelig sangstemme,og sangen var kjempe fin. gleder meg til den dagen du slipper den ut. Da skal den på min ipod:)

  3. Sv/ Pizza funker godt det, er egentlig ganske glad i en skikkelig burger og dagen derpå. Så lenge det er fett og greasy, enn hvor fælt det egentlig høres ut.

    Takk for det, fint å høre ^^ Bildene ble finere på dataen enn hva som vistes på skjermen på kameraet, er bare internetten som alltid fucker de opp. No fun -.- Men slik er det vel for alle, og ikke bare for meg vil jeg tro.

    1. //Skjønner hva du mener, pizza og burgere funker godt som «dagen der på mat» og nattmat også. hehe.

      Ja, skjønner hva du mener at internett kan fucket opp bildet=) men synes det ble fint uansett:D

  4. Mmmmm, goderi fra sverige, mmmmmm. Jeg har nå prøvd å gi meg selv et lite mål med å ikke spuse sukker på to uker…. Phu, i dag er første dagen, jeg slikter 😉 hahaha.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

