om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

All roads leads to my blog#1..

Kanskje litt  vel å ta i,men jeg har en fin statistikk ting  her på wordpress.com,som lar meg se hva folk har søkt på (søkemotorer: f.eks google.com osv) for å så snuble over min blogg. Tenkte jeg at jeg kunne lage litt samle greie,og legge ut innlegg etterhvert som jeg finner morsomme ting /søke ord som blir søkt på,som leder til min blogg. Internett er en mektig greie,og det er viktig å være forsiktig hva man legger ut. Hvis vi går videre fra den lille advarselen og over til det jeg egentlig skulle skrive om…Nemlig nøkkelord fra søkemotorer.. Les under!

ovenfor er det søkeordene som har blitt brukt i går ,for så at 7 personer har snublet seg inn i min bloggverden.

Tydeligvis er min strikke dilla ført til at mange folk snubler innom bloggen min i håp om å lære seg noe om strikking. Må bare beklage å si at jeg er ikke kløpper på strikking,og det er noe som jeg prøver å lære og mestre. For å si det sånn begynte jeg  å strikke et skjerf her i forrige uke,som plutselig ble til et lueprosjekt. Nå som jeg har kommet en god del på vei med «prosjekt lue», er jeg ganske sikker på at jeg kanskje burde holdt meg til «prosjekt skjerf». Vi får se hvordan det går.

Glee skjønner jeg godt,siden det er en tvserie som jeg ofte blogger om. Bilder av vann vet jeg ikke helt hvorfor folk har blitt «ledet» til min blogg for,men har nok skrivet om det eller lagt ut et bilde med vann en eller annen gang.

Alt annet skjønner jeg hvorfor kanskje folk har trykket seg inn på min blogg for,men det jeg ikke skjønner er søkeordene «bor i england» og «klikk it’s friday» har kommet henn. Kanskje noe jeg har skrevet om,eller ordene hver for seg gir seg mening. Har vært i england på en klassetur for 5 år siden,men det er det nærmeste jeg har kommet å bodd i england.

Toppsøk er det som folk har søkt på selve bloggen min(regner jeg med,eller noen som vet annet?), og nok en gang kommer strikking inn i bildet. Perlemønster og greier,jaja. Har ønske å lære det selv,men har ikke funnet ut av det ennå.

Alltid morsomt å få vite sånne statistikk greier,og det er det jeg elsker med wordpress.com er at du får oversikt over hvor mange som har kommet på bloggen din i dag,hvilke innlegg de har lest og hvilke søkeord de har søkt på. Du får også vite hva leserne dine har trykket på av linker på din blogg. Masse annet fint!

WordPress.com er virkelig tingen for deg som liker å ha oversikt over statistikk,vite hva leserne dine liker . For min del synes jeg det er morsomt å vite,men noe jeg ikke henger meg oppi. Synes bare gårsdagen søkeord var litt morsomme og trengtes å luftes i et innlegg å greier.

 

Fler som synes sånne ting er morsomt å finne ut om?

 

6 thoughts on “All roads leads to my blog#1..

  1. Jeg syns det er kjempegøy, sjekker innimellom hva folk har søkt på 🙂
    Folk har den siste måneden søkt på «segst» fire ganger og kommet til bloggen min! Aner ikke hvorfor, kan ikke huske å ha brukt det ordet. Er det i det hele tatt et ord? x)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

