Bildeprosjekt(-er)

53/365

Var visst litt lenge siden jeg har lagt ut det «daglige» bilde, eksakt 4 dager siden. Men jeg bare forsetter, blir litt rotete med samle innlegg for min del. Så jeg bare forsetter somsagt,og under kommer den 53 bilde.

53/365


11 kommentarer om “53/365

  1. SV: Ja det er veldig spennende.. Jeg anbefaler det veldig ❤
    Jeg er egentlig i pensummodus selv, men nå skal jeg klare å lese vanlig skjønnlitteratur også 😉

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

