Filmer · om min hverdag · På godt & Vondt...

Bursdagsfeiring på etterskudd

hentet fra wehearit.com

Storebroren til meg og Marita fylte hele 33 år på mandagen som var,og i dag skal vi ha familiemiddag. Bursdagsgaven er kjøpt og finstasen er nesten klar for min del. Er litt usikker på hva jeg skal ha på meg,om det skal bli tunika eller en pen topp. Vi får se.

Igår kveld så vi en kjempe fin film som jeg anbefaler, jeg hadde lest boka før for et par år siden. Cinderella Man er en kjempe fin og sterk film. Nok en gang en boksefilm,men deter noe mer enn bare boksing, den tar oss tilbake til de harde 20-30 årene, om depresjonen i USA etter det store børskrakket.

Jeg så The Fighter for over 1 uke siden(og jeg må skriv en anbefaling om den snart også).

Jeg snufset meg gjennom slutten på denne filmen, rørende siden det er en sann historie også. Anbefales selvom det er en film på 2 timer. Den går fort unna ettersom man kommer mer og mer inn i handlingen. Litt treg start kanskje,men somsagt den tar seg opp etterhvert som filmen går og historien forsetter å utfolde seg.

Nå funker heldigvis bildeopplasteren,sånn ca. Må ta den «enkle» versjonen,men det får gå. Nå må jeg se å få løsrivd meg fra pcen,og hoppet i dusjen å gjøre meg klar til bursdagen.

Formen er mye bedre,og har heldigvis ikke måtte på do i natt.


26 thoughts on “Bursdagsfeiring på etterskudd

  1. Yay, håper du får en koselig kveld med familien 🙂

    Sv; Ja, nå må jeg bare vente på det i posten 🙂 Ja, og den ser ut som den har akkurat samme blåfarge som smykkene mine, en skikkelig dyp, konge blå farge 🙂

    // Takk takk. Jepp, de skal jeg 🙂

  2. SV: Jeg kan verke bekrefte eller avkrefte, men takk for din gjetning 😛 hehehe
    Høres herlig ut med bursdagsselskap 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

