om min hverdag

Helg igjen

Da er snart leseuken over,og hvis jeg skal se på mengden jeg har lest er det ikke så himla mye. Har vært i daffemodus hele uken. Har jo gjort en del,er ikke det.Men gjort det spredt utover uken, idag skulle jeg egentlig på Kultur Historisk Museum. Men orket ikke, magen er ikke helt bra og jeg har gått et par ganger på do hittil. Fremdeles ikke noe ille (ennå),men er litt slappfisk nå.Hadde lyst å dra ned til KHM, selvom jeg har vært der en del ganger gjør,så er det spennende å tusle rundt der.

Men skal prøve å få gjort noe idag uansett, lese kanskje litt mer i ark1030. Ene pensum boka har forfatteren lagt online forlesning,eller oppsummering for hvert kapittel. Så det er jo greit, for de som er interessert kan titte innom her!

Kjempe fint å gjøre på slutten av hvert kapittel,å oppsummere det.

//bildet er linket

Ønsker alle en fin helg! Idag skal jeg slappe av litt, prøve å se hvilken vei dette går,om det er noe jeg er spist eller verstefall omgangsjuken. forløpig er det ikke så ille.



9 kommentarer om “Helg igjen

  1. Så kjedelig at formen er dårlig 😦 ta det med ro, gi kroppen hvile og masse god bedring ønskes deg fra meg! Ikke noe godt med magesjuke :S

    SV: SKARP, du! hehe.. har faktisk aldri lagt merke til det, jeg – at det står «Hot, fresh coffe» istedenfor «Starbucks» 🙂 men skjønner jo at mange tror det, for på avstand er det jo nesten heeelt identisk 😛 smarte folk – pga de ikke har lov reklamere, eller? Her er koppen:

    God helg, Nina 🙂

    1. Takk elisabeth=)
      Ja, kjipt. blir litt slappfisk av det også=( men er litt bedre nå. Får se hvordan det går=)

      // hehe. ja, jeg trodde det var starbucks inntil en venninne av meg sa at det ikke var det. tror ikke de har lov til å reklamere, så logoen er nesten identisk:P
      God helg til deg også=D

  2. Jeg kan omtrent ikke VENTE med å komme meg på museum igjen selv – jeg er helt tussete etter Naturhistorisk museum, men idiotmuseumet her har vært stengt siden April i fjor (!) – krise for en som helst liker å gå flere ganger i måneden:0 Skulle liksom åpne i Oktober igjen, men de har utsatt det flerfoldige ganger, til tross for at de har operert med minst to datoer etter Oktober som heller ikke førte frem:( Njet, nok mas om museum fra min side;p Håper virkelig du slipper magesjau, uansett om det er fra omgangssyke eller noe du har spist. Og god helg, ja:D

    SV: Åh, jeg HATER betegnelsen ‘tante rød’ – det er faen meg like gale som ordet ‘godterier’, som kan brenne i helvete til evig tid (som du sikkert skjønner er jeg ikke HELT ferdig med perioden;p). Og FML står for Fuck My Life;p Virkelig verdt å ta turen innom den siden – samme med Lamebook (begge med com på slutten). Og jepp, jeg ser episodene på nett, hadde ALDRI i livet klart å vente, men så klart må jeg ha dem på dvd også når det utgis (har selvsagt sesong 1, fikk den faktisk før den engang ble utgitt i Usa:D).

    1. Skjønner deg veldig godt! Liker veldig godt å gå på museumer og gallerier. Mye fint å se og oppleve! Håper museumet åpner snart da=)Vet ikke helt hva det er,men er litt «ekkel» i magen og slapp. Får slappe av i helgen.=)
      // hehe, nej liker ikke betegnelsen tante rød heller. Men blitt så vant å bruke den termen! Da vet jeg FML står for=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

