Bursdager og andre festligheter · om min hverdag

Bursdagshilsninger

Den 21. februar er det ikke mindre enn 2 personer som jeg kjenner som fyller år. Ene er broder’n og andre min gode venninne Nina M.

 

hentet fra wehearit.com//linket

 

Først vil jeg sende mine bursdagshilsninger(igjen) til Nina M og ønske henne en super fin 22års dag. Tiden flyr fort,vi blir ikke noe yngre med årene.hehe
Du er en kjempe snill,grei,omgjengelig og beste kinobuddien,og hvis jeg kan legge til en kjempe god venninne. Har mistet tellingen hvor mange ganger vi har vært på kino sammen enten det har vært oss to,eller den tredje kinobuddyen(Hanne K). Kos deg mye i dag! Stikk innom hennes blogg og legg igjen en bursdagshilsning,det setter hun nok pris på=)

 

Så over til Broder’n,som fyller hele 33 år  og men ser like ung ut som da han var 23(ehm.. litt smiger hjelper kanskje med tanke på at jeg har bursdag i juli.hehe). Vet ikke om du leser dette innlegget eller ei,men jeg ønsker deg en kjempe fin bursdag! Selvom du måtte jobbe nattvakten på bursdagen din.

 

…og vi må ikke glemme kongen heller som fyller år idag. Som fyller 74 år! Gratulere!

Foto: Cathrine Wessel / Det Kongelige Hoff (Bilde er linket)


 

Sikkert ikke bare de her ovenfor som har bursdag,så jeg ønsker alle som har bursdag idag en riktig god dag og håper de får en fin dag! Gratulere!


 

6 thoughts on “Bursdagshilsninger

  1. Aha, sånn der kongelig bursdag ja, derfor det er så mye flagg rundt omkring 😉
    Gratulerer til dine venner og alle andre som har bursdag i dag også da …. 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

