om min hverdag · om min skolehverdag · På godt & Vondt...

Freedom

Da rakk jeg visst å blogge, og pcen har vist seg fra sine gode side idag også. I går så ville den ikke starte helt og jeg fikk jo litt noia. Men den noia gikk over etter jeg kom hjem,og den var helt i orden.

Like før jeg la meg i natt..ehm.. Så jeg på NCIS, en episode kalt «Freedom». Henger etter i den tvserien også,og tenkte siden jeg var flink jente i går med både latin og ark1030 at jeg kunne unne meg litt «tv». Med «tv» mener jeg se på tvserie på pcen.For å si det sånn ble det sent på meg..

NCIS(skjermbilde tatt når jeg har glodd å tvserien på pcen)

Idag har jeg «polstret» meg og tatt på meg en tights under buksen jeg har på meg. Ja,jeg vet at tights kanskje ikke har den samme effekten som en tjukk stillongs/strømpebukse,eller varme «underbukser». Men jeg tar i bruk det jeg har for hånde. Det er jo bare -10 ute,og heldigvis blåser det ikke noe særlig med bare laver den minisnøfnugg.

Merker jeg egentlig burde ha lagt meg tidligere enn halv ett.. Ja du hørte riktig, jeg som pleier å sitte på langt på natt greier ikke lengere enn halv ett. Før hadde jeg slått til med å være oppe til kl.03.00.

Men det funker ikke når jeg skal opp kvart på sju morgen derpå. Er megatrøtt så,og har mest lyst å krype meg under dyna istedenfor å tusle opp til bussen og stå der å hutre i 10 minutter(bussen er som regel forsinket også).

For trøste meg at neste uke er det lesefri uke i værtfall latinen og da slipper jeg å stå opp tidlig hver dag.

Nok babling, nå må jeg nesten løsrive meg fra pcen. Drikke opp kaffen og se å få klint på noe sminke. Som oftest sløyfer jeg sminke pga jeg er for trøtt til å fungere så tidlig om morgenen.Så enkelte dager går jeg rett og slett uten sminke.

Ha en fin dag!

Husk senere idag kommer det et nytt bloggportrett,men for de som vil melde seg på lista kan gjøre det her!

-> Les bloggportrett 2011 #11 her!

12 kommentarer om “Freedom

  1. SV: Ja, det er lettere om man har små delmål i tillegg til det virkelige målet. Så det har jeg, og merker at det er lettere og ting virker mer realistisk da. Takk for en fin kommentar 🙂

  2. jeg og har vanskeligheter med å sove tidlig.. jeg må opp tidlig fordi jeg skal på jobb.. men oh:s… tror det blir bedre når det begynner å bli lysere.. ser frem til det..

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

