om min hverdag · Uten mål og mening

Bloggplaner

Har tenkt over ting skal jeg skal tilføye på bloggen min,gjøre den litt mer variert enn vare en vanlig hverdagsblogg. Skal ikke forsvinne bort helt,men tenkte å sette opp et par punkter under over hva som kommer til å komme på bloggen min, noe nyheter og noen gamle nyheter.

  • Bloggportrett 2011 : Jeg skal begynne igjen med bloggportrettet, hvor jeg presenterer et intervju med en blogger. Skal lage et påmelding skjema som dere kan melde dere på.
  • Uken som var : Er ikke akkurat noe særlig nytt,men hver søndag skal jeg lage et oppsummerings innlegg om hvordan uken min var,og hva som har opptatt meg den uken.
  • Ukens godlåt: Hver uke fremover (hver mandag) skal jeg legge ut innlegg med en sang som er favoritten for øyeblikket,det er både nyheter og gode gamle slagere.
  • Gjeste blogging: Jeg skal begynne med det så fort jeg får bidrag, hvis noen av dere har lyst å bidra med et innlegg,så er det bare å sende en mail: ninacg89@gmail.com (les mer her)
  • Bildeprosjekt 365# Hver dag legger jeg ut et bilde som jeg har tatt ,ikke nylig . Men ettersom det skal 365 bilder skal man ikke se bort i fra noen nye finner veien ditt. Jeg begynte på dette på min gamle blogg,men forsetter med nr 47 snart.
  • Bok-og film anbefalinger: Jeg skal være flinkere å komme med bokanbefalinger og filmanbefalinger i dette året.
  • Tema: Jeg skal prøve å dra frem saker som har vært i nyhetene,skrive mine meninger,og prøve å få frem en debatt. Få høre deres meninger.  Men hvis det er noe tema dere vil høre min mening om,er det bare å sende mail eller skrive en kommentar.

bilde tatt av Hanne L.J

Kunne forsette i evigheter,men foreløpig er det jeg skal komme på banen med .Være flinkere på. Dere må gjerne komme med tips til hva jeg kan blogge om osv.

Dette er først og fremst en hverdag blogg om mitt liv,og det er viktig å ha litt av seg selv. Det finnes jo mange nisje å velge mellom,med et mener jeg type blogg( f.eks mote, foto,inspirasjon). Men det jeg liker er at også bloggern også kommer frem,og ikke forsvinner.

Det var noen av planene jeg kom på i slengen,hadde noe andre ting. Men de gikk i «glemmeboka».


9 thoughts on “Bloggplaner

  1. Det ser bra ut det, smart med masse ukentlige innlegg 🙂 Burde kanskje begynne med noe mer jeg også, og da er det nok mest sannsynlig det blir film anbefaling det blir. Vi får se 😉

    1. Så bra at det ser okey ut! Bare å komme med innspill og forslag. Får se om jeg greie å holde noen fast på bloggen. Hender jeg greier å opprettholde det en stund,før jeg glemmer å poste de faste innleggene. hehe:)

      Fint å lese ukentlige innlegg,eller sånn oppsummering av uken som var. =)

  2. Så mange bra planer, gleder meg til å følge med videre!

    Vakkert strandbilde forresten, og det andre bildet, er det fra Starbucks i Athen? Så veldig kjent ut 🙂

    1. Hyggelig å høre! Fint å gjøre litt forandringer=) Men det er ikke alltid like lett å huske på de. Så det er kanskje greit å ha de «skrevet» ned et sted.^^;

      Takk, det bilde er fra starbucks på monastiraki ca. 5 minutter fra Plaka. =)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

