om underholdning · Tvserier

Grey’s Anatomy|i heart it!

Når tirsdagens kvelden er kommet er det dags for Grey’s Anatomy her hjemme i Stua. Som regel sitter både mor og far, meg og min kjære lillesøster benket foran for å se på det utrolige spennende tvserien som omhandler livet på Seattle Grace Hospital,og legenes jobb/og privatliv.

hentet fra google.com

Her hjemme har vi 5 sesonger, og tror lillesøsteren min venter spent på denne sesongeneskal være så hun har den på dvd.

Absolutt favorittserien min! Ser du på den?

 

hentet fra google.com

Nå må jeg slutte  å blogge,og glo på videre!

vi blogges!


9 thoughts on “Grey’s Anatomy|i heart it!

  1. Jeg ser veldig lite på tv i grunn 🙂 Det går stort sett bare i krim- og thriller-serier når jeg først ser på 🙂
    SV: jeg lager for wordpress.com av og til, men ikke ofte siden det er litt stress med CSS-tillegget og sånt 🙂

    1. Er ikke så mye tv i grunn jeg følger med på,ser mest på online tv (på nett) o.l .. Krim og thriller serier er ganske spennende å følge med på. Det er enkelte tvserier som må sees på tvkassa=)
      //aha.Kan forestille meg at det er mye styr. 🙂

  2. Jeg så på Grey`s før, var fullstendig hekta, men så dabba det av litt etterhvert.. etter å ha jobbet en del på sykehus ble jeg plutselig litt lei av «sykehusserier» 😛

    Ha en flott kveld videre! 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

