Gjesteblogginnlegg · om min hverdag

Gjesteblogging-hva vil du bidra med?

På den gamle bloggen min hadde jeg Gjesteblogging. Fikk inn 2 fine bidrag og lurer på om det er flere som har lyst å bidra med noe på bloggen min?

Nytt år og nye muligheter,ny blogg og nye muligheter! Dette (blogg)året vil jeg gjerne la dere få ordet,og setter ut «følerne» om det er noen av mine kjære lesere(solstråler) som vil kanskje bidra med noe.

Det kan være at du skrivet om et tema, kommer med egne historier,tips&råd,bokanbefalinger og/eller Filmanmeldelser, dikt og tanker. Bilder eller annet. Ganske variert er det jeg er ute etter! Du trenger ikke å ha blogg heller, det er bare å sende meg ditt bidrag via mail, du velger enten om du vil at jeg skal si hvem som har laget bidraget eller om det er anonymt. Opp til deg! I never kiss and tell!

 

hentet fra wehearit.com

hentet fra wehearit.com

Livet er den største gave. Bare synd at så mange aldri rekker å pakke den ordentlig ut.
Livet er som en konfekteske. Du vet aldri hva du får.
Livet er som en konfekteske. Du vet aldri hva du får.
Så det er bare sende inn bidrag,enten er det musikk tips eller bilder,historier eller dikt, kåseri eller dine meninger/syn på saker i nyhetsverden.
Hadde vært spennede og varierende å få nye innspill på bloggen, la dere få ordet. Nå er det din tur til å ta ordet. Er det noe du sitter inne med som vil ut? Kom gjerne med det!

2 kommentarer om “Gjesteblogging-hva vil du bidra med?

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

