om musikk

Året 2010: 10 sanger jeg har hørt mest på….

Under kommer jeg til  å liste opp de 10 sangene jeg har hørt mest på iløpet av 2010, ikke alle er fra dette året.Men sånn generelt!

 

hentet fra google.com
  1. Umbrella med The Baseballs
  2. Telephone med Lady Gaga ft, Beyoncé(generelt det meste fra Lady Gaga♥)
  3. Waka Waka-This time for Africa med Shakira
  4. I Love the Way you Lie av Eminem ft. Rihanna (+ I Love the way you lie pt.2 )
  5. Wait until you see me smile av Alicia Keys
  6. Airplanes med B.o.B ft. Haley Williams
  7. Carry on my Wayward son av Kansas
  8. Don’t Stop Belivin’ av Glee Cast(elsker de versjonene av nye og gamle sanger.. ♥)
  9. Just the way you are av Bruno Mars
  10. Cosmic Love av Florence+ The Machines

Alle sangener er linket til Youtube og du kan høre på de der, eller legge de til din spille liste. Hadde mange fler,men hvis jeg skal begrense til de jeg kommer på og som er mest spilt på min kjære Ipod.

Hva hørte du mest på i år 2010?

Kom gjerne med flere musikk tips!

5 thoughts on “Året 2010: 10 sanger jeg har hørt mest på….

  1. Her var det mye musikk jeg ikke har hørt noe særlig på. Synes du mangler Glow med Madcon (hører på CDen deres nå), det var vel gosangen i 2010 vel :p

    Men det gikk vel mest i Lady Gaga, Katy Perry og alle Glee sangene for min del 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

