Uten mål og mening

Året 2010 i bilder

I fjor tok jeg året 2009 i fra A-Å,men var litt usikker om jeg hadde noe å fylle bokstavene med i forhold til i år. Skal prøve å se om jeg greier det også,det er jo ganske morsomt.Men foreløpig har jeg oppsummert året i bilder,månedsvis. Så dette blir et langt innlegg folkens! Men mye bilder.

Januar 2010

 

Den 15.januar dro jeg avgårde til Hellas med Hanne og Christian,på studiereise. Vi skulle være der i 7 uker!
Det ble mye utflukter og museums besøk. Øverste raden f.v er Parthenon
Starbucks var ofte besøkt , jeg fikk min første tattovering og fikk oppleve demonstrasjoner på nært hold.

Februar 2010

 

Februar måned var vi fremdeles i Hellas, men vi dro mye på klasseturer og utflukter(bl.a til Mykene)
Anne Marthe kom på besøk til meg og Hanne, og vi hadde det morsomt. Vi var på utflukt med klassen til Delfi og bodde på et fint hotell.

Har utrolig mange fine bilder fra Hellas studieturen,så jeg har begrenset meg mye. Men februar måned i Hellas var preget av tur til Peloponnes og Delfi.

Dere kan lese mer om de ukene jeg var i Hellas/Athen på reisebloggen jeg opprettet når ikke blogg.no virket,men så funket blogg.no etter 2 uker så jeg blogget der fra.

Del 1 av turen kan du lese her!

Del 2 av turen av kan du lese her!(fra den gamle bloggen min)

Mars 2010

Februar/mars skille: Ble det mye lesing til oppgaveskriving,tur opp på lykavitos høyden,vært på stranden.Må slutten av oppholdet ble de mye "sightseeing", ut med klassen og innom museumer som ikke har blitt sett m.mMot slutten av oppholdet ble det mye tid tilbragt på Starbucks, tur opp på lykavitos høyden, kjøpte siste rest av suvenirer. Spise mye god mat og tilbringe tiden med resten av klassen som vi hadde blitt kjent med etter 7 uker.

 

Kom hjem fra Hellas den 7 mars til snø og kaldere vær. Møtte venninner igjen,og koste med Bella som jeg ikke hadde sett på 7 uker

April 2010

 

April måned var preget av min kjære lillesøster Marita var russ i år. Russebilen stod parkert utenfor oss,og det ble mye fiksing og miksing i tiden før russetiden startet. Løvetannen kom frem også,samt høl på tromhinna på ene øret(smerte)

Mai 2010

 

Vi feiret bursdagen til broren min på etterskudd sammen med svigerinnen min sin bursdag, blomstene tittet frem og jeg var på besøk i Oslo hos Camilla=)
17.mai : Russefeiring /tog på Nannestad måtte vi få med oss, og etterpå var det grillings hjemme hos oss i Gjerdrum

Juni 2010

Sommerfest på Exporama med broren min og svigerinnen min, vi adopterte søtnosen Miley fra dyrebeskyttelsen,og Marita var ferdig på vidergående.Juni måned var preget at vi adopterte søtnosen av en kattepus som vi kalte Miley,fra dyrebeskyttelsen. Så var Marita ferdig med videregående og fikk vitnemålet sitt.

Juli 2010

Juli måned hadde jeg bursdag og fylte 21 år, var mye med venninner og kinoturer, Miley hadde sin første tur ute og rømte i 2 dager før hun kom tilbake..

August 2010

 

Skolen begynte igjen i midten av August, Miley sovnet etter å hjulpet meg med pensumlesing, var på sykkelrittet Oslo Gran Prix med Hanne K og Nina M.

September 2010

Denne måneden hadde både Mamma og Marita bursdag, vi var på skogstur og jeg spiste laks for første gang!

Oktober 2010

 

Miley fartet rundt i nabolaget,vi feirert K. sin 5 års dag og høsten er på fullt anmarsj..

Oktobers største oktober(alle bildene er tatt av Nina Martine), jeg fikk ordnet med billetter til ekstrakonserten til Lady Gaga den 17.oktober 2010. iikkk=D Konserten var kjempe bra og hadde en kjempe fin opplevelse!

November 2010

 

November var preget av Harry Potter og Dødstalismanene del 1 premiere, koselig middag på den greske restauranten Zorbas i Oslo med noen av jentene fra Hellas turen, Ringenes Herre Maraton..

Desember 2010

Desember: Har vært en kjempe fin måned. Jeg har vært på pinnekjøtt middag,møtt Junia igjen og feiret en kjempe koselig jul i Fetsund med familien!
Aha-konsert den 3 desember: heldig var jeg å bli bedt med av mine kjære svigerinne på Aha konsert. Egentlig skulle min storebror vært med,men pga sykt barn kunne han ikke. Kjempe fin opplevelse!

Kort oppsummert har året gått kjempe fort og jeg synes jeg har fått opplevd en del. Spent på 2011 og hva det har å by på.

15 thoughts on “Året 2010 i bilder

    1. Morsomt å lage sånne innlegg! Vurderte å lage en sånn A-Å liste, at man enten slenger inn bilder som beskriver bokstaven, i forhold til det man har opplevd. Jeg tok sånn liste i fjor, men brukte ikke bilder..

  1. Så ut som et herlig år du hadde!:)
    / vi har ikke helt bestemt oss enda, det blir nok kanskje litt øyhopping, så kanskje ikke så mye på fastlandet. men ingenting er bestemt enda, så hvis du anbefaler disse stedene skal jeg nevne det ;D hihi.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

