om underholdning

You know you love me

Selvom det er sent nå og jeg burde egentlig lagt meg godt plantet under dyna så har jeg lyst å få med meg første episode av sesong 4 (Gossip Girl).

I forrige uke så jeg og Marita(min lillesøster)
på de siste episodene av sesong 3 da tvsignaler og internetten var borte for 1 døgn.

bildene ovenfor er hentet fra wehearit.com/keyword: Gossip Girl

Var en kjempe spennende sesong avslutning og jeg gleder meg til å se den! Forresten er det noen som vet hvordan man setter inn lenker eller linker til noe her? Har prøvd å trykke på den lenke knappen i redigerings område,men den vil ikke linke til der jeg vil. De ovenfor har jeg redigert på html siden og det er litt tungvint hver gang man skal linke til steder. Gikk en gang,men etter det så vil den ikke. Noen som vet?

Nå må jeg virkelig begynne å se på episoden før det blir for sent! Godnatta!

4 thoughts on “You know you love me

  1. Heldigvis har ene søsteren min de første sesongene av GG, slik at jeg snart kan få sett meg opp på dem; har kun sett første sesongen. Synes kjemien mellom Blake og Leighton er kjempefin, bildene av dem er alltid så herlige og ustråler virkelig bestevenner – slikt gjør det alltid gøyt å se på:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

