om høytider · om min hverdag

Da har jeg gjort steget

Da har jeg endelig fått rompa gir og gjort byttet fra min gamle blogg(http://nina89.blogg.no), til den her som er ny. Er ikke ny i gamet for å å si det sånn,men hadde lyst å prøve meg videre på en annen bloggplattform.

Er litt uvant å blogge på wordpress.com,så det kommer til å bli litt «innkjørings» tid her ,men kommer til å blogge i «samme fart» og flere innlegg pr dag. Skal fylle på litt mer i sidemenyen og ta med noen ting fra min gamle blogg til her. Så får en fin overgang!

Hadde værtfall en kjempe fin og koselig juleaften i Fetsund med svigerfamilien til storebroren min. Vi spiste god middag, hadde riskrem med mandel oppi. Søsteren min Marita fant mandelen og vant en sjokoladegris med marsipan som premie. Utover kvelden stod gavepakke åpning på planen,nissen var innom og alle var fornøyde med sine gaver. Jeg var kjempe fornøyd med mine værtfall! Under er det lite utvalgt,noe glemte jeg å ta bilder av.

Hvordan var din julefeiring?

Ønsker nye og gamle lesere velkommen til min «nye» blogg, håper den faller i smak!


Følg min blogg med bloglovin

6 thoughts on “Da har jeg gjort steget

  1. Hei hei på ny plattform. Jeg blogger på wordpress for jobben min-Pur Design, og det fungerer fint det også. Må bare lære meg det og finne frem 😀

    Hørtes ut som en kjempekoselig julefeiring, ser du fikk litt filmer, så nå har du vel litt å gjøre noen kvelder fremover 😉

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

