New Week

Da er helgen over og den føltes virkelig ut som den varte et par timer. «Batteriene» føles ikke helt fulladet og jeg har vært litt slappfisk gjennom hele helgen. Men jeg regner med at det er en omstilling fra å ikke gjøre noe nesten 1 år og være hjemme til nå å begynne på skolen.

Denne uka blir fullt opp med forelesninger og jeg tror nok at helgen som kommer er velkommen allerede nå.Blogging blir nok ikke så fullt med,men jeg greier nok å skvise inn ett innlegg eller så.

Ønsker alle en fin uke!

Om Nina C.

Jeg er en 25år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. For tiden studerer jeg for å bli en bibliotekar og blir ferdigutdannet våren 2014. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 /
Dette innlegget ble publisert i om bilder og sånt, om min skolehverdag og merket med , . Bokmerk permalenken.

19 svar til New Week

  1. Å byrje igjen etter ferie er alltid ein rar overgang! Håpar du får ei fin veke med litt tid til blogging og å lade batteria :)

  2. Nina-Martine sier:

    Syns det var slitsomt etter bare min lille ferie, og er glad jeg har «helg» i morgen. Så skjønner godt at det blir slitsomt å begynne på skolen igjen.

  3. Jorunn sier:

    Du får ha lykke til med skolestart! Og rett som det er dukker det kanskje opp noe mer energi også!

    Selv samler jeg energi til mitt master år i Spania, og det er herlig etter et langt avsluttende bachelor år og en lang jobbsommer…

    • Nina C. sier:

      Takker Jorunn:) Energien kommer nok snikende etterhvert som kroppen blir vant til å stå opp grytidlig osv:)

      Du får ha lykke til med masteren da:)

  4. Håper du får en fin uke søte Nina <3

    SV: Så moro :) Gratis hårklipp takker man ikke nei til :) Ble du fornøyd da?

  5. vestfoldgirl sier:

    Du kommer nok til å merke en stor overgang nå ja….det er hardt å være fulltidsstudent. Og jeg synes også helga bare forsvant i full fart.
    Sv: Ja gjør gjerne det! vil gjerne få solgt noen av bøkene, bedre at andre kan dra nytte av dem, enn at de ligger her og støver vekk!

  6. Siv sier:

    Det e rnoe veeeeldig kjent med det meste du skriver her!! Lykke til, Nina!

  7. Nina-Martine sier:

    Sv; Det er jo det :p

    // Idyllisk er det også :D

    // Og det er jo bra å bli positivt overrasket, gleder meg allerede til å se den igjen :D

    // Jepp, Lillestrøm er desidert den beste kinoen!

  8. Linn Kleppa sier:

    Helgene går virkelig fort ja. Du får ha lykke til på skolen! :)

  9. Marit sier:

    Kjenner igjen følelsen! Håper uka di bli bra:)

  10. Hild Frøya sier:

    Det er en overgang ja. Håper, bare håper så inderlig at jeg får hjemmekontor når jeg skal ut i jobb!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

