Postkassemat og andre fine ting

Da har fredagen kommet og det er nok igjen helg. Jeg kjenner jeg gleder meg litt mer til dagens skoledag er over og jeg kan senke skuldrene litt i helgen før det hele starter på fullt neste uke.

I går gikk jobbintervjuene bra følte jeg og fingrene krysses for at jeg får én av jobbene.  Før jobbintervjuet så satt jeg på Byporten å ventet på det første jobbintervjuet da jeg ble spurt av en koselig jente fra frisørsalongen Leslie om jeg ville sitte hårmodell for henne gratis, og jeg takket jo ja. Ble ikke den store forskjellen,men fikk klippet opp håret litt.

Vel hjemme og utslitt i går vanket det postkassemat igjen for min del. Det lå 2 bøker hvorav den ene skal jeg lese i forbindelse med bokbloggerturnéen. Dessuten lå det et postkort fra Ida (klikk her for besøke bloggen).
Det ble en nokså tidlig kveld for min del ettersom jeg var en smule sliten,men det er jo greit å få en «normal» døgnrytme.
Nå må jeg løsrive meg fra pcen og komme meg til bussholdeplassen . Himmelen har åpnet seg og nok en gang må paraplyen stappes ned i vesken min.

Ønsker alle en god helg!

Om Nina C.

Jeg er en 25år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. For tiden studerer jeg for å bli en bibliotekar og blir ferdigutdannet våren 2014. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 /
Dette innlegget ble publisert i om min hverdag, om min skolehverdag. Bokmerk permalenken.

14 svar til Postkassemat og andre fine ting

  1. Det hørtes ut som en fin dag det også, synd at regnet kom da hehe, her er det i alle fall opphold foreløpig så får ta meg en tur ut med Chaplin :) Håper du får jobb da!

  2. Siv sier:

    Håper du får jobben! Og gratis hårklipp er jo supert ;) Det samme er post, hurra!

  3. Kristine sier:

    Noe av det beste med å være i gang med vanlig hverdag, skole, jobb, osv, er den herlige fredagsfølelsen når du vet at det snart er helg, og noen dager fri :) Så flink du er som leser så mye bøker!

    • Nina C. sier:

      Helt enig med deg:) Er godt å komme i gang med hverdagen etter å vært litt i dvale et par mnd:) Blir lest en del bøker iløpet av året,men tror det blir mindre denne høsten. Hender det blir ofte bestilt flere bøker en jeg greier å lese:) hehe

  4. Eva Beate sier:

    Krysser fingrene for at du får en av jobbene du har søkt på :) God helg!

  5. Lene sier:

    Ønsker deg en kjempe fin fredag Nina, og en riktig god helg:) jeg krysser fingrene sammen med deg og håper du får en av jobbene.

    • Nina C. sier:

      Takk kjære Lene:) Håper på positivt svar på én av jobbene værtfall,selvom begge to er jobber jeg gjerne vil jobbe med og tror kan trives med:)

  6. Ida sier:

    Så bra postkortet kom fram! Var jo ikke store greiene, men håper du syntes det var koselig likevel :)

    Krysser fingrene for at du får en av jobbene!

  7. Nina-Martine sier:

    Så gøy med gratishårklipp :) De går rundt og spør om det på Romerikssenteret, lærlingene har alltid lyst til å klippe håret mitt :p

    Krysser fingrene for begge intervjuene!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

