Det fine med uka som gikk…

♥ Begynne på Høgskolen i Oslo og Akerhus på studiet «Bibliotek og informasjonsvitenskap».  Det skal bli bibliotekar av meg.

♥ Møte nye mennesker og komme i en bra klasse på skolen.

♥ Var på 2 jobbintervjuer på én dag. Krysser fingerne for at jeg for én av de. Selvom begge to er noe jeg har lyst å jobbe med,men ettersom det er skole  i år kan jeg nok ikke ta på meg 2 jobber.

♥ Solskinnsdagene som har vært i begynnelsen av uka.

♥Årets første bad

♥ En del postkassemat i bokeksemplarer fra ulike forlag samt et postkort.

♥ Ta trikken til skolen. Av de kollektiv fremkomstmidlene jeg har tatt er trikken en jeg ikke har brukt så ofte. Selvom det kan bli litt små klaustrofobisk på morgenkvisten til skolen er det fint å ta trikken.

♥ Være en snill borger og hjelpe en gammel dame ombord på trikken med gåtrallen(de greiene eldre går rundt å dytter på) og se et smil på fjeset hennes. Er mer enn takk det:)

♥ Bruke Groupon gavekortet jeg vant hos Kari for en stund tilbake. Det ble en Lego USB minnepinne på 32GB og en pulsklokke til trening.

♥ Kinotur med Nina M for å se filmen «Ted».

Hva var fint med din uke?

God helg alle sammen!

Om Nina C.

Jeg er en 25år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. For tiden studerer jeg for å bli en bibliotekar og blir ferdigutdannet våren 2014. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 /
Dette innlegget ble publisert i Inspirasjon og tips, om min hverdag, om min skolehverdag og merket med , . Bokmerk permalenken.

32 svar til Det fine med uka som gikk…

  1. Høres ut som en veldig fin uke!

  2. Trille sier:

    Hurra! Dette var fine ting, hurra! Krysser fingrene for at du får en av jobbene. :)

  3. Lene sier:

    EN finfin uke du har hatt, men div. opplevelser og nye inntrykk. Og et stort pluss for deg som hjalp den gamle damen, tenk så lite arbeid det var for deg, og så mye glede det ga henne :)

    • Nina C. sier:

      Ja,det har vært en uke fylt med mye fint og mye nytt:) Hun damen var så liten og søt så jeg følte jeg ikke kunne gå på trikken å ikke hjelpe henne.:)

  4. Det hørtes ut som en fin uke :)

  5. Eva Beate sier:

    Ah, trikken til Pilestredet er så kaanonfulle om morgenen, og verre blir det når «alle» er ferdig med ferien ;-) Mitt sterkeste tips: 17, 18 og 11 går tett etter hverandre. Hvis det står at neste trikk er 0-3 min unna. VENT på den. Den blir som oftest tom :-)

    Btw – gåtrallen heter rullator ;-) Bare for å bidra med litt fag ;-)

    • Nina C. sier:

      Kan underskrive på det at trikken blir stappa full. Er ikke super glad i trange plasser og på trikken blir det ekstra ille. hehe. Men skal ta tipset om å vente til neste:)

      Da vet jeg at det heter rullator:) hehe.

  6. Marita sier:

    Hørtes ut som mange fine lyspunkt! Så koselig å begynne på studier da, er nok noe du kommer til å trives med :)

  7. k. sier:

    det var mye fint på en uke! :)

  8. vestfoldgirl sier:

    For en fin uke ! Gleder meg til å høre mer om studiet ditt. Mamma er bibliotekar, og jeg tror ikke du vil angre!! Min uke har gått til jobb, tog, bursdag…men jeg trives på jobb, og håper bare at ungen som gråter hele tiden vil bli litt roligere etterhvert!

    • Nina C. sier:

      Var en fin uke ja:) Koselig å høre at du gleder deg til å høre med om studiet mitt, skal nok skrive litt mer om det etterhvert som jeg får satt meg inn i det:) Din uke hørtes fin ut, og får håpe at de ungen som du nevner roer seg ned:)

  9. Tine sier:

    Så herlig uke du har hatt da:) Viktig å tenke på de små tingene også! Jeg har hatt siste ferieuke, vært på festival, kommet hjem fra USA, vært hos mor og far, møtt ei venninne jeg ikke har sett på et år og kommet tilbake til egen seng etter 5 uker borte :)

  10. Marita-Lynn sier:

    Så gøy, krysser fingrene og håper du får en av jobbene jeg også :-)

  11. Siv sier:

    Fiiiiiiiint! Her var det mye flott, hurra! Og du fikk deg jo fint for kupongen!

  12. Hilde sier:

    Så mye fint og spennende, Nina :) Håper skolen blir som forventet!

  13. Veronica S sier:

    Høres ut som en kjempefin uke;) min har også vært fin, teater øving og jobb;)

  14. En herlig liste, Nina <3

  15. Nina-Martine sier:

    Hørtes ut som en bra uke, ja :D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

