Some days

Gårsdagen var rett og slett en skikkelig solskinnsdag,og det var herlig å være i Oslo Jeg var en tur innom Høgskolen en liten tur for en liten introduksjonsforelesning hvor vi fikk info om læringssenteret og biblioteket.

Vel hjemme og en smule klam & svett bestemte jeg meg for at årets første bad skulle gjennomføres. Jeg fikk dratt med meg Nina m på en badetur til Lysdammen(en lokal skogsvann). Det var avkjølende å bade i det skogsvannet og etter badeturen ble det en liten kjøre tur til McDonalds hvor vi tok oss en burger og is.

Idag(torsdag) skal jeg på 2 stykk jobbintervjuer( Ett i Oslo & 1 i Lillestrøm). Helgen som var søkte jeg på en del jobber ettersom lommeboka har litt ekko for øyeblikket.

Håper dere alle har hatt en fin onsdag!

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i om bilder og sånt, om min skolehverdag og merket med , . Bokmerk permalenken.

20 svar til Some days

  1. Lilli sier:

    Herlig :)
    Lykke til med intervjuene :D

  2. For en fin dag :) Her begynte det plutselig å regne i dag, skikkelig nedtur!

  3. vestfoldgirl sier:

    Håper jobbintervjuene gikk bra!! :) Hørtes deilig ut med bad…det har vært noen deilige dager, og jeg kunne faktisk tenkt meg å bada i går jeg og, men kom hjem så sent at da orka jeg ikke!

  4. Eva Beate sier:

    Det er så deilig med sånt vær! :-)

  5. Så ut som en herlig dag:) Gårsdagen var også helt nydelig her i bergen:)
    Håper intervjuene gikk fint:) Jeg krysser fingrene:)

  6. Siv sier:

    ÅÅÅÅH – så hærlig!!! En sånn dag hadde jeg ikke sagt nei takk til!Også så spesielt og fint det siste bildet her er!

  7. Håper intervjuene dine gikk bra søte deg <3 God fredag og ikke minst god helg <3

  8. Lene sier:

    Flotte sommer bilder, så deilig at solen kom på besøk, og at du badet?!? what?!? du er jaggu tøff! jeg bader ikke i Norge, det er ALTFOR kaldt.. brrr

    • Nina C. sier:

      Takker Lene:) Det var en nokså kald opplevelse,men det badevannet vi har der jeg bor er relativt kald gjennom hele året ettersom det er konstant gjennomstrømning av vann. :)

  9. Nina-Martine sier:

    Endelig var det vær som det trengtes å avkjøle seg i :D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

