First day

Nå sitter jeg på bussen å blogger på vei hjem fra skolen . Må bare takke for alle lykke ønskingene på forrige innlegg.

Første skoleedag gikk bra. Blir spennende fremover. I går var jeg og Nina m på sykkelløp i Oslo. Så det var litt av en dag og jeg var passe sliten når jeg kom hjem.

Om Nina C.

Jeg er en 25år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. For tiden studerer jeg for å bli en bibliotekar og blir ferdigutdannet våren 2014. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 /
Dette innlegget ble publisert i om min skolehverdag og merket med . Bokmerk permalenken.

9 svar til First day

  1. Siv sier:

    Så flott at første dag gikk fint, hurra! :D

  2. Så bra at det gikk fint:))

  3. Marte sier:

    Blir spennende med nytt studie da, håper du vil trives med dette :)

    Har du hatt en fin sommer da?

    • Nina C. sier:

      Håper det jeg også:) Blir en spennende tid fremover! Har hatt en fin sommer:) Den gikk fort over syns jeg:) håper du har hatt en fin sommer også:)

  4. Eva Beate sier:

    Jeg hørte åpninga på St.Hanshaugen hadde vært bra :) Lars Vaular jo! :) Det blir spennende å se hvordan det går med både skole og jobb :)

  5. Tine sier:

    Oi så morsomt da!:)

  6. Så bra at det gikk fint på skolen!!! :D

  7. Nina-Martine sier:

    Skjønner godt at du ble sliten etter den dagen, ja :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

