Superheroes

Idag bærer det avgårde på en dobbelkino tur med Nina m og Hanne i Lillestrøm. Til min bursdag som var den 21.juli så fikk jeg 2 stk gavekort til kino,og det passet jo midt i blinken for en kinoturentusiast som meg.

Filmene som skal sees idag er «Batman: The Dark Knight Rises» og «The Amazing Spiderman(3D)». Jeg har lenge ønsket å se begge to og ettersom skolestart nærmer seg så tenkte jeg at det like godt var greit å få med seg begge to . Kinoturer og annet blir det nok mye mindre av denne høsten.

Hørt mye bra om begge to og gleder meg kjempe mye! Jeg og Marita ladet opp til The Dark Knight Rises ved å se de to første Batman filmene( Batman Begins / Dark Knight ).

Håper alle får en fin onsdag!

 

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i Filmer og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til Superheroes

  1. Tonje sier:

    Så spennende! Søsteren min var helt i hundre etter å ha sett den nyeste Batman-filmen, og skrøt den opp i skyene. Jeg ikke en superheltjente selv, men innimellom er det jo absolutt spennende med litt action og skurker i fancy kostymer også! Selv venter jeg på Les Misérables. Traileren ser fantastisk ut, så da blir det garantert kinobesøk på meg i desember en gang (nei, jeg er ikke så flink til å dra på kino, haha). Have fun!

    • Nina C. sier:

      Elsket Batman filmen og har lyst å få med meg den igjen på kino. Den forrige Batmanfilmen(dark knight) så jeg neste 3 ganger på kino:) Så jeg er en smule superhelt jente kan man si:) tihi! Les Misérables må jeg få med meg ettersom venninnen min snakker varmt om den og gleder seg mye til den:)

  2. Jean Rose sier:

    ååh, heldig! skal snart se spiderman selv :D

  3. Gitte sier:

    Knallfilmer, håper du koser deg! The Dark Knight Rises tok meg med storm.

  4. Synne sier:

    Du vil elske Spiderman, det gjorde ihvertfall jeg. Batman må jeg se å få sett snart, begynner nesten å bli flaut å ikke kunne diskutere den, alle har jo sett den nå.

    • Nina C. sier:

      Du er synsk! Elsket spiderman filmen og samme med batman filmen! Har litt batmanabstinenser og har veeeldig lyst å se filmen om igjen. .hehe:P

  5. Eva Beate sier:

    Kos deg masse masse på kino!! :)

  6. Marita sier:

    Åh, hørtes ut som den perfekte onsdagskvelden :D Kos dere!

  7. Lene sier:

    En perfekt bursdagsgave til deg ja;) håper begge filmene falt i smak og at du har hatt en finfin kveld sammen med fine folk:)

    //alltid koselig når han kommer hjem med blomster til meg:) og treningen overlevde jeg faktisk, hehe:)

  8. Batman- The Dark Knight Rises var virkelig en kanonbra film :-)

  9. vestfoldgirl sier:

    Ikke dårlig med to filmer på en gang!! Jeg skal i hvert fall se Batman, skal prøve å få sett den på kino :)

    • Nina C. sier:

      hehe, nei det er ikke det:) Er heldigvis ikke så ofte jeg tar to kinofilmer på en kveld,men når man har gavekort har man jo den muligheten:) anbefaler sterkt batman! Var en bra avslutning på batman triologien til Nolan:)

  10. AgnesB. sier:

    Skal se Batman på søndag! Gleder meg!! :)

  11. Renate sier:

    Hva syns du om de? Selv likte jeg begge veldig godt!

  12. Siv sier:

    Jeg. Vil. Også. seeeeeee!!!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

