My week @Årnes

Hele forrige uke var jeg på hus&hundepassing i Årnes. Broren min og hans familie skulle være borte 1 uke å trengte noen å passe både hus,hund og mate fisker.

Uka gikk fort unna og det ble knipset en del  bilder med både mobil og kamera. Så dette innlegget blir stappfullt av bilder av uken som var.

Iløpet av den uken som var ble det en del Wii spilling alene,men det ble også en spilling  når Nina M kom på overnattingsbesøk(ons-tors) og Hanne (fre-lør). Fikk en bursdagsgave av Nina m ( Søt liten BLV parfyme og små magnet bokmerker) ,og kjempe fint bursdagskort samt kake når Hanne kom på besøk.

Kort oppsummert har huspassingen gått kjempe bra og det var koselig å få besøk iløpet av uka. Når Nina m var på besøk dro vi på kino og så på «Magic Mike»(omtale kommer).  Jeg og Solan fikk gått mange turer,og det var et par soldager iløpet av uken jeg var der.

Ble ikke så mye pctid og blogglesing så jeg beklager lite besøk på blogger rundt i bloggosfæren. Men jeg får kose meg med å ta igjen det tapte via bloglovin iløpet av de kommende dagene.

Håper alle har hadde det fint i forrige uke !

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i om bilder og sånt, om min hverdag. Bokmerk permalenken.

32 svar til My week @Årnes

  1. Eva Beate sier:

    Fine bilder – godt å høre at du hadde en fin «mini-ferie» :)

  2. Nina-Martine sier:

    Bra du hadde det koselig, og det hadde jeg også :)

  3. Marte sier:

    Nåh.. Solan.. hihi ;)

    Fortsatt god sommer :)

  4. Anette sier:

    Så mange fine bilder du har tatt. :) Fint å høre at du hadde det bra her oppe på Årnes! :)

    • Nina C. sier:

      Takker Anette:) Ble en del knipsing av bilder! Hadde en god del flere av solan,men en del av de var litt uklare pga at han snudde seg hele tiden.hehe:)

  5. camilla sier:

    Åh, så mange herlige bilder! :) Håper du får en finfin uke :D

  6. vestfoldgirl sier:

    Fine bilder! hørtes ut som du hadde en koselig uke :) Det er hyggelig å ha en hund å gå tur med!!
    Sv: Tusen takk! det er alltid litt skummelt med ny jobb, men det blir nok bra!

  7. Hørtes ut som en veldig koselig uke! Jeg liker bildene :) Koselig å titte innom her etter en lang blogglesingpause :)

  8. Ser ut som du har hatt en kjekk uke :D :)

    musingsofdee.no

  9. Jean Rose sier:

    så fine bilder! hørtes som du koste deg veldig mye :)

  10. Siv sier:

    Ikke dårlig, ikke dårlig!! Wiii, hihi!

  11. Ida Talette sier:

    Koselig å være hus- og hundepasser :-) Mange fine bilder fra uka som gikk. Masse kos her i gården også :)

  12. Lene sier:

    høres og ser ut som en kjempe fin og koselig uke Nina, godt du har kost deg, og at du fikk besøk i løpet av uka:) min uke var helt okay – jeg var avgårde på jobb, men denne uka er jeg hjemme så den er og forblior mye bedre:))

  13. Litt av en uke, Nina. Tror det var godt å komme deg litt bort i fra huset med det gamle i ;) hihi
    Kjempefine bilder også. Du kan dette med å ta fine bilder.

  14. k. sier:

    kjempegøy med huspass! vi gjorde også det i forrige uke :D

  15. Flotte bilder, Nina :)

  16. Trille sier:

    Så fine bilder! Nydelig hund, altså. Tenker du koset deg der, ja. :) Alltid hyggelig med et avbrekk i hverdagen. :)

  17. Tilbaketråkk: Juli 2012 «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

