Serienytt.no

Som de fleste her på bloggen vet så er jeg en sikkelig tvgeek og har uttalige serier som jeg prøver å få fulgt med på. På nettstedet hvor du får vite alt som kryper og går innenfor tvverden, Serienytt.no, søkte de etter nye skribenter som vil enten skrive anmeldelser om tvserie, omtaler,anbefalinger o.l og da søkte jeg. Heldig er jeg og fikk være med på laget!

Foreløpig har jeg ikke skrevet noe på nettsiden og pønsker ut ting jeg kan skrive om. Så hvis du har en forkjærlighet for tvserier og vil skrive om de er det bare søke/sende mail  om å få være med på laget.(Les mer her!)

Jeg vil fremdeles komme med tips og annet nytt her på bloggen,men kanskje ikke så ofte som før. Skal si fra når jeg er fått kommet i gang med skriving av innlegg på nettsiden.

Vet ikke om jeg har anbefalt Serienytt før,men anbefaler nettsiden nå. Det er vid spekter av tvserier du får vite informasjon om. Enten det gjelder om kansellering, nye medlemmer i tvserien, rykter og annet. Foruten det får du  informasjon om norske og utenlandske tvkanaler.

Har du vært innom nettstedet før?

Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i om underholdning, Tvserier og merket med , , . Bokmerk permalenken.

15 svar til Serienytt.no

  1. Nope. Men virker som en genial side å være innom for å holde seg oppdatert da ;)

  2. Eva Beate sier:

    Gratulerer med skribent-arbeid :) Artig!

  3. vestfoldgirl sier:

    Så morsomt da! Jeg har aldri vært inne på den nettsiden, men skal sjekke den ut!

  4. Lene sier:

    Den nettsiden var ny for meg, men skal sannelig sjekke den ut:)
    Så gøy at du ble trukket ut og får være med på laget, du passer jo perfekt til den jobben Nina:) grattis:))

    Ønsker deg en finfin helg:)

  5. Jorunn sier:

    Så gøy for deg…
    Jeg ser for lite på serier til å kunne være med på noe slikt, hehe…

  6. Nina-Martine sier:

    Aldri vært innom der før, men det hørtes jo kjempe spennende ut!!

  7. Nina-Martine sier:

    Sv; Nei, det har du jo rett i.

  8. Lilli sier:

    Moro!
    Nei, har ikke det :)

  9. Gitte sier:

    Spennende! Høres ut som en interessant side, har alt tatt en titt! : )

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

