Every year on your birthday, you get a chance to start new

Idag fyller jeg hele 23 år og ser frem til en kjempe koselig feiring med familien idag.

På bursdagen min skal det vanke i Taco i lange baner og muffins & kake.

Etter bursdagsfeiringen er over skal jeg reise til Årnes får å være huspasser   + hundepasser for han skjønne vofsen rett under i nesten 1 uke mens familien hans er på en liten ferietur.

Jeg blir heldigvis ikke alene hele tiden ettersom jeg skal få besøk av et par venninner og så skal foreldrene mine kommet på middag en dag. Så det kan hende det blir litt stille her på bloggen fremover,men skal nok skvise inn litt innlegg iløpet av «Mini-ferien» min.

I mellom tider er jeg nok å finne på Fhotoroom(en lignende instagramapp for smartphones) her! Trenger ikke å melde deg inn for å se bilder eller noe, foruten det er jeg å finne på twitter her!

Så jeg håper alle sammen får en flott helg!

(Dette er et forhåndslagret innlegget så jeg regner med at jeg ikke får svart på deres kommentarer før sent på kveld eller så)

//Første bilde er linket (Sitat i tittel: Sammy Hagar/BrainyQuote)
Om Nina C.

Jeg er en 24år gammel jente som kommer fra et lite sted kalt Gjerdrum og hittil har jeg blogget snart i 5år. På denne bloggen finner du alt fra innlegg om hverdag,filmer,inspirasjon,tvserier,foto,viktige temaer og litteratur. Har også en bokblogg som du kan besøke på-> http://ininasbokverden.wordpress.com/ for å lese bokomtaler og tips rundt bøker Kontakt: ninacg89@gmail.com / Instagram: @ninacg89 / Vine: @Nina G.
Dette innlegget ble publisert i Bursdager og andre festligheter og merket med , . Bokmerk permalenken.

51 svar til Every year on your birthday, you get a chance to start new

  1. Caroline Strimp sier:

    Svar: Stilig, gratulerer så mye! Kanskje vi sees i gangene utover høsten da ;)

  2. Maria sier:

    Gratulerer så mye med dagen! Kos deg:)

  3. ★MK★ sier:

    Gratulerer så mye med dagen!! Håper dagen blir like fin som du håpet på=) Høres ut som du har mye å glede deg til. Kos og tid for seg selv med hundekos

  4. Hurra for deg som fyller ditt år. også på en lørdag da gitt!! heldig :) da feirer alle deg!!! hehe. kos deg max i hele dag, tuppa :)

  5. Lena sier:

    Gratulerer med dagen!

  6. SV: Det er en veldig fin blogg. Håper du tar turen innom, Nina :)

  7. Eva Beate sier:

    Gratulerer så mye med dagen! og kos deg som huspasser :) Deilig med mini-ferie også! :)

  8. Nina-Martine sier:

    Sier det igjen, gratulerer med dagen! :D

  9. IdaPida sier:

    Gratulerer med dagen som var igår <3

    og for en nydelig vofs, håper dere koser dere:)

  10. Siv sier:

    Hurra, hurra, hurrAAAAA! Gratulerer så mye med dagen, Nina!!!! Håper den blir suuuuuuuuper!!!

  11. Jeanette M sier:

    Gratulerer så mye med dagen! :D

  12. Gratulerer så mye med dagen!

    Blir litt deilig å ha «eget» hus- og egen hund da! ;)

  13. Nina-Martine sier:

    Sv; Hehe, men jeg er verre føler jeg :p Likte CDen veldig godt :D

    // Det skjønner jeg godt, men det går nok bra ja :D

    // Det er det virkelig også :D

    // Det er jo ti år siden den kom ut, så det er nok ikke så rart at vi ikke husker noe fra den :p Og jeg blir gjerne med på kino og ser den en gang til ;)

    // Kjøpte meg noen fine kaffekopper på ikea i stedet ;)

  14. Gratulerer så mye med dagen :) Håper dagen har vært SUPER! <3 Det fortjener du!

  15. Marita sier:

    GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN :D Hurraaaa! Håper den ble fin :D Kos deg med besøk og taco :D

  16. Birte Oksnes sier:

    Jeg håper du hadde en fantastisk dag i går, og at du fikk en del koselige og gode minner også fra denne dagen! :-) <3 Jeg fikk ikke gratulert deg her på bloggen i går, men jeg la igjen et innlegg på facebook'en din ;-)

    sv: Det er bare koselig det, du fortjente hvert eneste ord ;-) <3 Og nå merker jeg at jeg gleder meg veldig til pakken kommer i posten! :-) <3

  17. Lene sier:

    Gratulerer kjempe masse med 23 års dagen din:), (bitte litt på etterskudd) Håper du hadde en strålende flott bursdagsfeiring sammen med familien og med mye god mat <3

  18. Håper du syntes bursdagen din var fin :-) Gaven fra meg får du når jeg får penger i August <3

  19. Gratulerer så mye med dagen! :D

    Jeg skal feire bursdagen min i dag. Bare med de nærmeste i familien :)

  20. Marit sier:

    Gratulerer så mye med overstått! Håper dagen var fin:)

  21. vestfoldgirl sier:

    Gratulerer så mye med dagen som var!! håper du koste deg :) Ha en fin uke som hundepasser – det blir koselig!!

  22. monarabben sier:

    Gratulerer så mye med vel overstått bursdag! Håper dagen din var fantastisk og at du fikk mye fint! :)

  23. Synne L. sier:

    Gratulerer så mye med dagen som var i helgen, og håper du hadde en koselig feiring!

  24. Hilde sier:

    Gratulerer så mye med dagen som var! :) Håper den var fin!

  25. Tine sier:

    Oi, gratulerer med dagen som var! Håper du hadde en fantastisk dag!:)

  26. Veronica S sier:

    Virker som dagen ble din;) Jeg husket deg på FB da, men ikke her;) Men grattis på etterskudd søta.

  27. Lilli sier:

    Oi,dette innlegget har jeg ikke fått med meg. Gratulerer med dagen som var! :)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

